efter fødselsdepression

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. december 2012

Rosa85-vb

Kunne godt tænke mig at høre fra nogen, der har oplevet fødselsdepressioner og er kommet ud på den anden side.

Jeg havde en med min søn, der nu er 2,5 år. Den varede næsten halvandet år, en periode hvor jeg havde meget lidt overskud, tænkte meget negativt og var meget hård ved mig selv psykisk. Det sidste år har jeg været meget stolt af at være kommet ovenpå og måden jeg har arbejdet med mig selv på. Jeg tænker igen positivt om livet, er blevet mere afslappet og kreativ i forhold til at få det bedste ud af situationer.

Desværre har jeg den sidste måned haft nogle lidt negative tanker om mig selv igen og bekymret mig meget for andres meninger om ting, noget jeg ellers har sluppet. Jeg frygter for et tilbagefald, men prøver at passe på mig selv og tænke positivt. Nogen der har gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

Janni-Martina-vb

Jeg sidder selv i en fødselsdepression, så er ikke på den anden side endnu.

Men jeg ville foreslår du ringer til sundhedsplejerske og snakker med hende. Eller evt læge.

Mvh Janni

Anmeld

3. december 2012

Rosa85-vb

Janni-Martina SKREV:

Men jeg ville foreslår du ringer til sundhedsplejerske og snakker med hende. Eller evt læge.

Mvh Janni

Tak for dit svar, tænker umiddelbart læge eller psykolog, da min søn jo er 2,5 år nu. Kan lige se, at du har tre børn. Er det den yngste, du har fået fødselsdepression med, for så er det jo også meget nyt for dig.

Mvh Rosa

Anmeld

3. december 2012

Janni-Martina-vb

Rosa85 SKREV:

Janni-Martina SKREV:

Mvh Janni

Tak for dit svar, tænker umiddelbart læge eller psykolog, da min søn jo er 2,5 år nu. Kan lige se, at du har tre børn. Er det den yngste, du har fået fødselsdepression med, for så er det jo også meget nyt for dig.

Mvh Rosa

Vi har først opdaget det efter jeg fik min yngste, men har kunne regne ud at det startede omkring da min mellemste var 5 måneder gammel.

Men ja det er ret nyt med det hele :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.