Har I set dagens program om de danske fattige børn? Uanset hvad man mener om de voksnes (manglendde) ansvarlighed, så ER børnene jo fattige.
Jeg blev totalt forelsket i Carola og gad godt tømme en Søstrene Grene for malergrej og sende til hende...sammen med et gavekort på tøj til H&M til hende og søsteren...men det kan man vel ikke få lov til...har dog sendt email til redaktionen bag for at spørge - ikke fordi jeg har voldsomt mange penge - er selv på dagpenge lidt endnu, og har da et hul der skal fyldes på bankkontoen, men så bager vi da bare lidt færre småkager og laver mindre konfekt - og hvis man så lige barberer 50 kr af hver af familiemedlemmernes gaver, så er der råd uden at min egen på nogen måde lider nød.
Forstår slet ikke hvordan et par piger som Carola og Carina kan få lov at leve så usselt af myndighederne. Ikke at forældrenes eller moren - faren så vi jo ikke - ikke på nogen måde viste at hun er glad for sine piger...men kræfterne, mentalt og måske også fysisk...er der jo bare ikke p.t.
Anmeld