Og navnet blev..........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

205 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Titte-vb

Vi havde igår barnedåb, og vi havde jo valgt at holde vores lille drengs navn hemmeligt.

Det har så vakt en del 'irritation! fra bla. bedsteforældrene, men vi har holdt fast, og ikke på noget tidspunkt afsløret hans navn.

Så da vi igår stod i kirken, og min mand højt sagde han skulle hedde Johan, så var der ganske stille i kirkenlaughing

Vi havde en rigtig god dag, og han blev helt godt begavet, og fik meget af det vi mente han ønskede sig wink

Han var bare så god, og rolig hele dagen, sov og spiste og lod sig gerne holde af nogle af gæsterne, men ind imellem blev det for meget, og så var mor eller far jo den bedste grin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Signe1704-vb

Stort tillykke med dåben. Og hvilket fint navn - det overvejede vi også til den lille :)

Anmeld

19. november 2012

Signe1704-vb

Stort tillykke med dåben. Og hvilket fint navn - det overvejede vi også til den lille :)

Anmeld

19. november 2012

Polyp-vb

århhh...emsige bedsteforældre...er noget Fanden har skabt - super at I holdt stand!

Var der så utilfredshed med navnet eller holder de trods alt tand for tunge, nu hvor det ligesom er for sent at have en mening...eller for sent er det jo aldrig - man kan jo tage navneforandring .-)

Anmeld

20. november 2012

Titte-vb

Faktisk så var der ikke nogen der synes navnet var underligt, mærkeligt eller ikke passende.

Eller også sagde de det ikke højt tongue

Gæsterne synes dte var et fint navn, og det synes vi jo også selv!

Anmeld

20. november 2012

Titte-vb

Og måske er det første gang i lang tid, der er nogen der vitterligt har hørt efter, hvad præsten sagde i kirken  o-klapperi

Men gæsterne hørte faktisk efter, for efterfølgende var der megen snak om den gode prædiken han holdt, om at forældrene skal stå ved deres ansvar, og at børn ikke altid selv skal have lov til at vælge hvad de vil og kan, fordi de ikke kan overskue konsekvenserne ved deres valg....

wink

Anmeld

20. november 2012

babytrunte-vb

Tillykke med dåben..

Fedt i holdt det hemmeligt. Det gjorde vi også. Det gjorde mine forældre også med både min søster og mig, så der var ikke så meget brok. Men fra min kærestes side, var der utrolig meget brok.

Og et rigtig fint navn.

Anmeld

22. november 2012

Fru_Hansen-vb

Tillykke med dåben og det fine navn.

Jeg har også ventet spændt smile

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.