Shit !! Min skrigeunge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. november 2012

Jeamie-vb

Hvad mon naboerne tænker ???? cheerful.. Min søn har lige haft et viiiildt hysterisk anfald fordi jeg ikke hentede youghurt NNUUUUUUU!!!! fordi jeg stod udenfor.. Midt i en åben dør ud til... Da jeg ville lukke den åbnede han den da bare igen for den lurede han da hurtigt.... Hvad pokker gør man så ? Andet end lade ham skrige og håbe på man ikke bliver anmeldt for mishandling laughing

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Polyp-vb

har naboerne ikke selv haft børn i samme alder - så griner de nok bare og tænker...puuuh...godt det ikke er mig mere...;-)

Anmeld

19. november 2012

Jeamie-vb

Ham overfor er ungkarl og en del oppe i årene.. Bor sammen med sin bror.. Dem ved siden af er et par meget korrekte og bestemte pensionister som synes det er træls jeg 'holder' Skarv fugle i træerne, for 'kan du ikke høre dem da...'? (øøøh næææ )

Men håber da dem længere nede af vejen tænker sådan laughing.... og dem i den anden kommune, der højst sandsynligt også har kunne høre det..

Anmeld

19. november 2012

Polyp-vb

han træner da bare sine operalunger - det må da være noget selv to hold pensionister med hovederne oppe i rø...en kan forholde sig til ;-D

Anmeld

19. november 2012

Jeamie-vb

ha ha ha ha laughing

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.