Ja, jeg syndes lige at jeg vil fortælle hvor dejlig en kæreste jeg har. Det er sådan at når man får lave et moderkagebiopsi for man svar af to omgange. Det første svar kommer efter en uge (den der fortæller om barnet har downs) og resten af svaret kommer efter 3 uger (den der fortæller om andre kromosom forandringer). Lægen der tog biopsien fortalte at vi kunne forvente svar på den første fredag eller lørdag i denne uge.
Martin har i lang tid planlagt med nogle venner at han skulle til Italien og se speedway, en ting han har glædet sig meget til og han har stort set ikke snakket om andet i rigtig lang tid. Sidste år var de også af sted og det havde været helt fantastisk. I går da han kom hjem for arbejde siger han så lige pludselig at han for resten havde meldt afbud til turen. Han syndes ikke jeg skulle sidde herhjemme alene i tilfælde af at det var dårlige nyheder og som han sagde så ville han ikke selv have det særligt fedt med at sidde dernede og få dårlig nyheder. Jeg må ærligt indrømme at jeg blev lettet. Jeg havde godt tænkt over det, men ville egentlig ringe til min mor og spørge om hun ville komme og være hos Marcus og jeg i weekenden. Jeg syndes dog det er synd for Martin. Han har glædet sig SÅ MEGET og nu kommer han ikke af sted ?
I øvrigt læste jeg i går at gode nyheder kommer med posten og dårlige nyheder bliver der ringet om. Så vi krydser fingere for et brev.
Anmeld