Min dejlige kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. september 2009

Karo

Ja, jeg syndes lige at jeg vil fortælle hvor dejlig en kæreste jeg har. Det er sådan at når man får lave et moderkagebiopsi for man svar af to omgange. Det første svar kommer efter en uge (den der fortæller om barnet har downs) og resten af svaret kommer efter 3 uger (den der fortæller om andre kromosom forandringer). Lægen der tog biopsien fortalte at vi kunne forvente svar på den første fredag eller lørdag i denne uge.

Martin har i lang tid planlagt med nogle venner at han skulle til Italien og se speedway, en ting han har glædet sig meget til og han har stort set ikke snakket om andet i rigtig lang tid. Sidste år var de også af sted og det havde været helt fantastisk. I går da han kom hjem for arbejde siger han så lige pludselig at han for resten havde meldt afbud til turen. Han syndes ikke jeg skulle sidde herhjemme alene i tilfælde af at det var dårlige nyheder og som han sagde så ville han ikke selv have det særligt fedt med at sidde dernede og få dårlig nyheder. Jeg må ærligt indrømme at jeg blev lettet. Jeg havde godt tænkt over det, men ville egentlig ringe til min mor og spørge om hun ville komme og være hos Marcus og jeg i weekenden. Jeg syndes dog det er synd for Martin. Han har glædet sig SÅ MEGET og nu kommer han ikke af sted ?

I øvrigt læste jeg i går at gode nyheder kommer med posten og dårlige nyheder bliver der ringet om. Så vi krydser fingere for et brev.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

oo

puha, det er godt at han bliver hjemme ved dig. jeg tror også de mænd har det svært med alle de ting, men de står udenfor på en eller anden måde. jeg krydser rigtig meget fingre for et brev!!!!!

Anmeld

9. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

Karo skriver:

Ja, jeg syndes lige at jeg vil fortælle hvor dejlig en kæreste jeg har. Det er sådan at når man får lave et moderkagebiopsi for man svar af to omgange. Det første svar kommer efter en uge (den der fortæller om barnet har downs) og resten af svaret kommer efter 3 uger (den der fortæller om andre kromosom forandringer). Lægen der tog biopsien fortalte at vi kunne forvente svar på den første fredag eller lørdag i denne uge.

Martin har i lang tid planlagt med nogle venner at han skulle til Italien og se speedway, en ting han har glædet sig meget til og han har stort set ikke snakket om andet i rigtig lang tid. Sidste år var de også af sted og det havde været helt fantastisk. I går da han kom hjem for arbejde siger han så lige pludselig at han for resten havde meldt afbud til turen. Han syndes ikke jeg skulle sidde herhjemme alene i tilfælde af at det var dårlige nyheder og som han sagde så ville han ikke selv have det særligt fedt med at sidde dernede og få dårlig nyheder. Jeg må ærligt indrømme at jeg blev lettet. Jeg havde godt tænkt over det, men ville egentlig ringe til min mor og spørge om hun ville komme og være hos Marcus og jeg i weekenden. Jeg syndes dog det er synd for Martin. Han har glædet sig SÅ MEGET og nu kommer han ikke af sted ?

I øvrigt læste jeg i går at gode nyheder kommer med posten og dårlige nyheder bliver der ringet om. Så vi krydser fingere for et brev.

hvor er han fantastisk....
krydser for godt svar
de varmeste tanker til jer.. knus fra karina

Anmeld

9. september 2009

Bondepigen

Dejlig mand du har, men han har det jo helt sikkert osse svært med det, og turen derned er nok ikke så sjov alligevel, når han går og spekulerer.

Håber I får et godt svar.

Anmeld

9. september 2009

Klumpe-dumpe

Karo skriver:

Hej Søde Katja.

Det glæder mig at du er ved bedre mod i dag.

Ja jeg tror at det er godt at Martin bliver hjemme hos dig.

Og så vil jeg bare lige sige at. DE RINGEDE til mig selv om det var GODE nyheder. (Fik så brevet en lille uge efter) så du MÅ IKKE blive forskrækket hvis de ringer.

Anmeld

9. september 2009

KarinaIda

Krydser fingre for et godt svar til jer.. Har selv været turen igennem, og fik heldigvis det gode svar

Anmeld

9. september 2009

Henriette72

Hvor dejligt for dig at han bliver hjemme. Man har bare brug for al den støtte man kan få.

Anmeld

9. september 2009

Mira0911

Hvor er det skønt.... Dejlig kæreste du har...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.