Har denne veninde, jeg har haft i nogle år nu. I perioder ses vi en del, i andre sms`er vi bare og andre går der lidt uger 7 dage hvor vi ikke snakker så meget sammen. Som egentlig mange af mine veninder... Vel egentlig ganske normalt ?!
..
Jeg er så kommet lidt i et dilemma for mit inderste jeg siger bare 'nå så koncentrre jeg mig om de andre ...'... men ??
Hun har i flere år sukket for at få en kæreste samt baby, efter lang tid fik hun èn. Vi snakkede en del om det men hun var lidt hemmelig med det, og jeg har aldrig mødt ham feks. Kun set billeder.. Har så kunnet følge med på facebook hvis det var det jeg ville, idet hun skriver en hel del om deres liv der
.. Vi taler løst og fast om at de nok på et tidspunkt flytter sammen, men jaaa jooo det var ikke fastlagt endnu... hvorefter der bliver lidt stille omkring hende, hun har ikek rigtig tid at svare etc. Ser så et rigtigt surt opstød på facebook om hvor træt hun var over at stå med det hele og at alle vennerne var væk når hun havde brug for det til flytningen. Ringer straks op men samtalen er mildest talt pinlig og med èn stavelses ord... Beklager at jeg ikke var der til at hjælpe, men bliver også lidt irriteret da det er lidt for nemt at få skæld ud på denne måde..
I dag står der så på facebook (får de hersens meldinger på mail, så sidder altså ikke og nørder over hendes profil fordi jeg selv mangler et liv
) 'til jer der ved hvad det drejer sig om, så fejler kæresten det lægerne troede det var ...' Derefter en hel masse kommentarer fra diverse støtter, tårer, kram og knus..
Min første tanke var at ringe og spørge hvad pokker det er - men på den anden side er jeg så ikke længere så tæt på hende at hun vil fortælle hun flytter, eller han er syg !!! Tror nu heller ikke jeg ville ha lagt en grum sygdom op på facebook, men det er så en anden historie..
Hvad ville i gøre ?
Anmeld