Julegave fra barn til dagplejemor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. november 2012

Englemor81-vb

Vi har tænkt os at give en lille julegave fra vores Nichlas til han's søde dagplejemor, for at vise hun gør et stort stykke arbejde for de små, men hvad skal man give og må man give gaver til dem den dag i dag?

Er der nogen der har nogle gode ideer til en lille ting? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2012

Polyp-vb

det kommer an på reglerne i jeres kommune...nogle steder må de ikke modtage noget - da de jo får deres løn og det ikke skal komme an på omfanget af gaver fra forældre til dagplejer, hvorledes barnet passes i dagligdagen.

Men et er regler, noget andet er en erkendtlighed. Jeg ville mene, at der trods alt er en bagatelgrænse OG at noget hjemmelavet...alt efter jeres talenter er at foretrække frem for en købeting og gerne noget til hele familien, hvis der er en sådan.

Anmeld

13. november 2012

maj84-vb

Vi giver hvert år 'vores' dagplejemor en julekurv den dag, hun får juleferie. Det er ikke meget, blot lidt chokolade og andre godter - både til hende og hendes familie.

Anmeld

15. november 2012

Heidi Nielsen-vb

Vi har altid givet vores dagplejemor julegave, der ligger nemlig også altid en lille ting fra hende til Lucas....

Vi giver ikke en stor ting......det har været julepynt, en lille julekurv med lækkerier til hele familien.......

I år bliver det en lidt større ting da der også skal tages afsked med hende til jul......Lucas skal starte i børnehave den 1 januar 2013......

Jeg ved at vores dp bliver rigtig glad for de julegaver hun får og synes det er dejligt med en ting hun kan sige hun har fået af Lucas den dag han ikke er der mere :-))

Kender ikke til reglerne og vi har aldrig fået noget at vide om vi ikke må give hende noget.......

Anmeld

15. november 2012

Heidi Nielsen-vb

Vi har altid givet vores dagplejemor julegave, der ligger nemlig også altid en lille ting fra hende til Lucas....

Vi giver ikke en stor ting......det har været julepynt, en lille julekurv med lækkerier til hele familien.......

I år bliver det en lidt større ting da der også skal tages afsked med hende til jul......Lucas skal starte i børnehave den 1 januar 2013......

Jeg ved at vores dp bliver rigtig glad for de julegaver hun får og synes det er dejligt med en ting hun kan sige hun har fået af Lucas den dag han ikke er der mere :-))

Kender ikke til reglerne og vi har aldrig fået noget at vide om vi ikke må give hende noget.......

Anmeld

15. november 2012

Heidi Nielsen-vb

Anmeld

15. november 2012

Heidi Nielsen-vb

Anmeld

15. november 2012

Heidi Nielsen-vb

Og undskyld, kan se jeg fik mit indlæg lagt ind tre gange....kan ikke slette så det må I lige leve med.......

Anmeld

18. november 2012

Englemor81-vb

Tak for jeres input, så tror jeg at jeg vil på udkig på en lille julekurv :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.