Børnene elsker Bornholm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

196 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. november 2012

jill-vb

Hey :)

Så kommer den lige her, for jeg kan bare ikke lade den ligge. Vi har været med bærnene på Lanzarote, i Grækenland og Spanien flere gange (Vi elsker Spanien) - men i sommer var vi en tur på Bornholm og det var som, at børnene bedre kunne lide det end noget af det andet. Spørg mig ikke hvorfor, men hvis jeg skal komme med et kvalificeret bud på årsagen, kan det have noget at gøre med, at det er i Danmark - men stadig så langt fra det Danmark de kender. Vi var på vandreture og stranden hver dag og lejede dertil et sommerhus tæt på Dueodde. Det var bare skønt. Vi brugte nogle forskellige info portaler på nettet til at planlægge turen. Nogle var bedre end andre, men deres officielle hjemmeside http://www.bornholm.info/ gjorde det meget mere overskueligt at planlægge det hele fra punkt til punkt.

Vi tager tilbage allerede til maj og hører gerne fra andre, der har erfaringer og anbefalinbger til denne skønne ø :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2012

Fru_Hansen-vb

Hvor dejligt at høre I er glade for 'min' Ø, Ja men her er også meget skønt og især om sommeren. smile

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.