åh...det ved jeg faktisk ikke helt præcist...projektmedarbejder i en M&A afdeling i en mellemstor internationalt orienteret virksomhed - så skal helt sikkert både bruge min faglighed...er uddannet translatør med speciale i juridisk sprog og økonomi, har i min arbejdsløshedsperiode taget en HRM-uddannelse, sådan bare for at gøre noget og for at få teori og papir til at bakke op om det jeg sådan set allerede har gjort i mange år...og idag fik jeg så at vide, at dét vil de også gerne bruge mig til...+ processoptimering, formelle procedurer, dataarkiver...alt det jeg synes er spændende og stort set ikke noget, jeg ikke gider...bortset fra lidt fakturering (men det skal jo til, så der plejer jeg bare at tænke på at, det er der pengene til min løn kommer fra...så er det knap så slemt)
Får også mulighed for at lidt rejseaktivitet...så hvis mine første indtryk passer, så tror jeg, det er et sted jeg skal være længe...og ellers kan man jo søge videre mens man har noget - lønnen er jo flere gange højere end dagpengesatsen og hvad man ellers kan få af tilskud som enlig forsørger...så skøøøøøøøøøøønt!
Anmeld