Hvor finder jeg den beste amme bh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. november 2012

bsild-vb

Hej,

Så er vi kommet til uge 40+0 og forventer at junior snart melder sin ankomst. Derfor kunne jeg godt tænke mig at få lidt råd fra alle jer ammende mødre derude - hvilken amme bh er den bedste?

Jeg er normalt en 75dd og vil tro at jeg ender i en 75f når mælken løber til - så ikke helt små bryster.

Ser frem til jeres gode råd.

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2012

Titte-vb

bsild SKREV:

Hej,

Så er vi kommet til uge 40+0 og forventer at junior snart melder sin ankomst. Derfor kunne jeg godt tænke mig at få lidt råd fra alle jer ammende mødre derude - hvilken amme bh er den bedste?

Jeg er normalt en 75dd og vil tro at jeg ender i en 75f når mælken løber til - så ikke helt små bryster.

Ser frem til jeres gode råd.

Anja

Du får nogle gode i babysam, både til nat amning og til amning om dagen! De er pengene værd :0)

Anmeld

16. december 2012

bsild-vb

14 timer efter jeg startede denne tråd kom lille Rosa til verden, så nu har jeg selv fået tester et par ammebh'er.

Jeg havde af de fleste af vennerne fået anbefalet dem fra Change, så de blev testet først. Jeg fik at vide at jeg skulle have en 75G så det tog jeg for gode varer. Normalt har jeg altid bøjle i mine bh'er, men for mit vedkommende så var det altså ikke et hit her. De skar ind alle de steder de kunne og jeg fik store mærker efter dem.

Jeg anvender nu en by fra et mærke der hedder Cariwell hvor der ikke er bøjle - dem er jeg rigtig glade for. Jeg har købt mine på nettet på ammebh.dk men der er flere steder der forhandler dem.

Håber der er nogen der kan drage nytte af min erfaring inden for ammebh'er.

God 3. Søndag i advendt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.