Tjek min blog...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. oktober 2012

BettinaLK-vb

Om livet på barsel, at være mor til en knap to-årig m.m. Kig forbi - det kunne være hyggeligt!

www.familiendanmark.bloggersdelight.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2012

Jeamie-vb

Hej BetinnaLK.. du må da også meget gerne blogge her smile.. Den lyder som noget mange læsere hèr også kunne få hygge og glæde af smile.

Velkommen til..

Anmeld

2. november 2012

BettinaLK-vb

Jeamie SKREV:

Hej BetinnaLK.. du må da også meget gerne blogge her smile.. Den lyder som noget mange læsere hèr også kunne få hygge og glæde af smile.

Velkommen til..

Tusind tak :-) Gad vide om jeg kan tilknytte bloggen her, på en eller anden måde....hmmmm....

Kh Bettina

Anmeld

3. november 2012

Jeamie-vb

Jeg må være dig svar skyldig på dèn... Du kan evt skrive dit spørgsmål i tråden 'hjælp i debatten....' så dem der står for siden evt kan hjælpe dig. Det ville da være lidt sjovt at kunne følge den her inde.. Vi har en anden der blogger hèr også, og det er da bare så hyggeligt at læse smile

Anmeld

3. november 2012

Jeamie-vb

Har sendt en forespørgsel afsted smile

Anmeld

3. november 2012

BettinaLK-vb

Jeamie SKREV:

Har sendt en forespørgsel afsted smile

Tusind tak for din hjælp - jo flere læsere, des sjovere :-)

Ved ikke om du kender www.bloglovin.com, men der kan du også følge bloggen - man skal bare søge på familiendanmark, trykke 'follow blog' og så får man mails om nye indlæg. Nice and easy :-)

Kh

Bettina

Anmeld

4. november 2012

Jeamie-vb

Plus det ville være fedt hvis vi fik flere dejlige mennesker herind også wink... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.