Jeg har så svært ved at se, at det skal være et problem, at gøre det der er det mest naturlige i hele verden....
Jeg er så glad for at jeg kan amme min lille dreng, og jeg bliver da stødt over, at jeg dermed kan risikere at blive udelukket fra at komme ud blandt andre mennesker, at spise en frokost med veninder på en cafe, eller at tage ind i byen og gå på shopping. For i min by, er der ikke nogen steder, hvor der er indrettet ammestuer, eller afsnit af cafeer hvor det er helt ok og legalt at amme sit barn.
Jeg ammer hver anden til tredje time, og det er altså ikke nemt at nå at shoppe tøj eller andet på en til to timer, for fra jeg har ammet, får bettemanden pakket ned og ind i bilen, kommer afsted og til han er sulten igen, ja så har jeg nok ikke mere end max 2 timer til at shoppe.... og så er jeg afhængig af at han sover i den tid der går imellem.....
JEg synes det er pinligt, at vi i DK skal diskrimineres fordi vi gør det der er mest naturligt.
Self mener jeg, at man kan dække sig til, så man ikke sidder og flasher babserne i fuld offentlighed, jeg vil da alligevel ikke sidde og overbegloes af andre på mine atributter!!
Anmeld