Nu er jeg genralt træt af bamser og så alligevel kan der da altid lige være plads til en til :-)
Der mangler en 'rigtig' teddy bamse.
Det kan godt være det er foto som snyder men pas på at I ikke har de samme bamser som kan vindes på Bakken og ved diverse Tivolier - syns jeg har set nogen af dem før - de mister deres værdi hvis det pluselig er almindelig bamser.
Nå men nu støder jeg på en del værlsætter i mit arbejde - derfor få du lige dem her om du vil have dem eller ej.
En konto til firma og en anden konto til privat holdt det HELT adskilt og pas på med bonner hvor der er lidt privat og firma - betalt af 2 gange - det giver hurtigt rod når bilag sendes til revisor.
Inden læge har alle en lille bamse fra jer og så skal der ansættes til at pakke.
Husk - hvis en medarbejder få 100 kr i løn i timen, så koster han ikke kun 100,-
Der skal betales ATP, AER, FIB, feriepenge, pension og jeg ved jeg har glemt noget men min amme hjerne kan ikke lige huske hva lige nu.
Går siden godt - kan der altid købes ind til ekstra til bamsen, f.eks rejser vi aldrig uden en bæresele til vores bamse (nå ja det er så vores datter der bruger den)
Biros
Anmeld