Vil du handle her..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.110 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

Billigebamser-vb

Hej Voresborn.dk

Min ven og jeg har for en uge siden startet en bamse webshop, og har brug for jeres hjælp til at finde frem til hvad i sætter pris på, når i køber bamser til jeres børn. 

Se vores kvalitetsbamser her

Vi er pt. igang med at lave en fokusgruppe, hvor vi vil søge meninger om vores hjemmeside i relevante målgrupper. Det er vigtigt for os at slå fast, at vi IKKE er her for at sælge, men blot for at høre hvad vi kan gøre bedre. 

For at hjælpe Jer på vej med en besvarelse, har vi lavet nogle pegepunkter herunder:

- Hvad synes du er vigtigst: Pris, kvalitet eller servivce (eller flere)

- Hvad synes du vi kunne gøre bedre?

- Hvad synes du der er godt?

- Hvad synes du om vores sortiment?

Alle meninger tæller uanset hvor lille en ting det end måtte være. Vi vil være meget taknemmelige hvis i gad bruge et par minutter på det. 

Gode besvarelser vil blive belønnet :) 

I kan enten skrive til os herinde, eller via. mail på info@billigebamser.dk

De bedste hilsner

Mads og Nico

Billige bamser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Spunk-vb

jeg synes faktisk at en bla af pris, kvalitet og service er vigtigst. Men når man nu er internethandel, så vil prisen været et vigtigt punkt.

Jeg tænker sortimentet kunne være større, i har nogle søde bamser, men der er ikke så mange endnu :)

Anmeld

18. oktober 2012

Billigebamser-vb

Vanni SKREV:

jeg synes faktisk at en bla af pris, kvalitet og service er vigtigst. Men når man nu er internethandel, så vil prisen været et vigtigt punkt.

Jeg tænker sortimentet kunne være større, i har nogle søde bamser, men der er ikke så mange endnu :)

Hej Vanni, 

Først og fremmest tak for svar. 

Du har helt ret mht. vores sortiment godt kunne være større. Vi er allerede igang med at se på hvilke bamser vi skal have hjem til næsten levering - Hvilke bamser synes du vi mangler inde på vores webshop?

De bedste hilsner

Mads

Billige bamser

Anmeld

18. oktober 2012

Spunk-vb

Billigebamser SKREV:

Vanni SKREV:

Hej Vanni, 

Du har helt ret mht. vores sortiment godt kunne være større. Vi er allerede igang med at se på hvilke bamser vi skal have hjem til næsten levering - Hvilke bamser synes du vi mangler inde på vores webshop?

De bedste hilsner

Mads

Billige bamser

jeg ved ikke helt konkret hvilke bamser, som mangler. Men lige p.t er jeg ret forelsket i de hæklet fra sebra :) 

men jeg synes det er rigtig fedt, at i har delt dem om i forskellige verdensdele :)

Anmeld

18. oktober 2012

Billigebamser-vb

Vanni SKREV:

Billigebamser SKREV:

Vanni SKREV:

Hej Vanni, 

De bedste hilsner

Mads

Billige bamser

jeg ved ikke helt konkret hvilke bamser, som mangler. Men lige p.t er jeg ret forelsket i de hæklet fra sebra :) 

men jeg synes det er rigtig fedt, at i har delt dem om i forskellige verdensdele :)

Tak for rosen :)

Du kan sende en email til Mads@billigebamser.dk, så kan jeg sende dig informationer angående din belønning.

Forsat god dag. 

Med venlige hilsen

Mads

Anmeld

18. oktober 2012

Spunk-vb

Billigebamser SKREV:

Vanni SKREV:

Billigebamser SKREV:

Vanni SKREV:

Hej Vanni, 

De bedste hilsner

Mads

Billige bamser

Tak for rosen :)

Du kan sende en email til Mads@billigebamser.dk, så kan jeg sende dig informationer angående din belønning.

Forsat god dag. 

Med venlige hilsen

Mads

næææhhh får man belønning for at sige sin mening, I LIKE

Anmeld

19. oktober 2012

Biros-vb

Nu er jeg genralt træt af bamser og så alligevel kan der da altid lige være plads til en til :-)

Der mangler en 'rigtig' teddy bamse.

Det kan godt være det er foto som snyder men pas på at I ikke har de samme bamser som kan vindes på Bakken og ved diverse Tivolier - syns jeg har set nogen af dem før - de mister deres værdi hvis det pluselig er almindelig bamser.

Nå men nu støder jeg på en del værlsætter i mit arbejde - derfor få du lige dem her om du vil have dem eller ej.

En konto til firma og en anden konto til privat holdt det HELT adskilt og pas på med bonner hvor der er lidt privat og firma - betalt af 2 gange - det giver hurtigt rod når bilag sendes til revisor.

Inden læge har alle en lille bamse fra jer og så skal der ansættes til at pakke.

Husk - hvis en medarbejder få 100 kr i løn i timen, så koster han ikke kun 100,-

Der skal betales ATP, AER, FIB, feriepenge, pension og jeg ved jeg har glemt noget men min amme hjerne kan ikke lige huske hva lige nu.

Går siden godt - kan der altid købes ind til ekstra til bamsen, f.eks rejser vi aldrig uden en bæresele til vores bamse (nå ja det er så vores datter der bruger den)

Biros

Anmeld

23. oktober 2012

Billigebamser-vb

Biros SKREV:

Nu er jeg genralt træt af bamser og så alligevel kan der da altid lige være plads til en til :-)

Der mangler en 'rigtig' teddy bamse.

Det kan godt være det er foto som snyder men pas på at I ikke har de samme bamser som kan vindes på Bakken og ved diverse Tivolier - syns jeg har set nogen af dem før - de mister deres værdi hvis det pluselig er almindelig bamser.

Nå men nu støder jeg på en del værlsætter i mit arbejde - derfor få du lige dem her om du vil have dem eller ej.

En konto til firma og en anden konto til privat holdt det HELT adskilt og pas på med bonner hvor der er lidt privat og firma - betalt af 2 gange - det giver hurtigt rod når bilag sendes til revisor.

Inden læge har alle en lille bamse fra jer og så skal der ansættes til at pakke.

Husk - hvis en medarbejder få 100 kr i løn i timen, så koster han ikke kun 100,-

Der skal betales ATP, AER, FIB, feriepenge, pension og jeg ved jeg har glemt noget men min amme hjerne kan ikke lige huske hva lige nu.

Går siden godt - kan der altid købes ind til ekstra til bamsen, f.eks rejser vi aldrig uden en bæresele til vores bamse (nå ja det er så vores datter der bruger den)

Biros

Hej Biros

Du er fuldstændig ret i, at vi mangler den traditionelle teddy bamse. Vi er allerede i gang med at skrive ned til vores næste indkøb, og den kommer helt sikkert med.

Vi er ikke helt sikker på hvad du mener, angående tivoli? Er det fordi du før har set, vores bamser i forlystelsesparker? Vores bamser er med garanti bedre kvalitet, end præmierne disse steder.

Hvad der angår alt din information angående iværksætteri generelt, burde vi have styr på det hele. Det er ikke den første virksomhed vi har ejet.

Tusind tak for hjælpen, og du kan også sende en email til mads@billigebamser.dk, så vi kan sende informationer mht. din belønning!

Mvh.

Mads

Billigebamser.dk

Anmeld

23. oktober 2012

Janni-Martina-vb

Jeg vil hægte mig på at der skal være et større udvalg, måske noget helt specielt som gør at netop jeres side skiller sig ud. For man når altid at samle ekstrem mange bamser i hjemmene.

Det kunne for eksempel være ekstra store bamser (det er nogle de eneste jeg kunne finde på at købe, da vi har utrolig mange af de små)

Mht pris og kvalitet så mener jeg at de to ting som regel følges ad ellers bør de :)

Ting jeg kigger efter ved bamser er også om de er i naturlige farver. De første bamser der bliver sorteret fra og lagt i kælderen er dem der er mest unaturlige. F.eks en pink giraf med orange toge på.

Nogle eksotiske dyr i naturlige farver ville jeg hellere bruge penge på. Og de kan jo stadig være farverige som f.eks papegøjer.

Ligesom jeres pingvin i 18cm. Den ligner en god naturtro kopi i de rigtige farver, bare for at vælge en.

Og jo mere livagtige de er, jo mere ville jeg kunne finde på at købe dem. Fordi de netop skiller sig ud fra dem man vinder i automaterne, og kan købe i de fleste supermarkeder.

Anmeld

23. oktober 2012

Billigebamser-vb

Synes jeres bamser er rigtig søde, jeg kunne sagtens finde på at købe hos jer.

personligt bryder jeg mig ikke om de bamser/dyr med kæmpe øjne.

glæder mig til at se udvalget når det bliver udvidet :o)

fedt med fri fragt ved min. 200 køb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.