Så ringede manden lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. september 2009

Dictes mor

og fortalte at jeg skal være tante. Hans søster er gravid og skal føde en måned senere end mig. Det er da for vildt! Så kan de ikke blive tættere på hinanden alders mæssigt... Tænk jer, hvis jeg går fjorten dage over tid, og hun føder fjorten dage før, så kunne det være på den samme dag.. Crazy...
De bliver helt sikkert rigtig gode venner de små, når de er så tæt aldersmæssigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

Vingummien

Majastina skriver:

og fortalte at jeg skal være tante. Hans søster er gravid og skal føde en måned senere end mig. Det er da for vildt! Så kan de ikke blive tættere på hinanden alders mæssigt... Tænk jer, hvis jeg går fjorten dage over tid, og hun føder fjorten dage før, så kunne det være på den samme dag.. Crazy...
De bliver helt sikkert rigtig gode venner de små, når de er så tæt aldersmæssigt.

Ej hvor skønt, så kan i også følge hinanden lidt og give gode råd osv, dejligt.

Emil og hans fætter er der 4mdr imellem, tænkt om 1-2 år så er de jo lige gammel hvis du ved hvad jeg mener, nu tæller 4 måneder jo meget. Så når vi skal se dem får de nok meget ud af hinanden

Anmeld

9. september 2009

NaFe

Ihh vor skønt.....de vil da helt sikkert få masser af glæde af hinanden...
Ja det kunne nu være sjovt vis det endte med a være samme dag.....

knuzer herfra

Anmeld

9. september 2009

AnneKH

Hejsa..

Tillykke med supertante titlen! 
Det er bare så hyggeligt at være flere i familien der er gravide på samme tid.

Min brors kone er sat d. 31/12 og jeg den 24/12. Min kærestes bror skal være far omkring d. 20/11 og hans søster d. 2/2 2010... så der er ógså gang i den herhjemme! 

Kram, Anne 24+4

Anmeld

9. september 2009

Ni-ko-li-ne

ej hvor fedt søde.... der var 4 mdr. mellem min termin og Martins brors kones termin... og jeg er sikker på at Nikoline og hendes fætter får stor glæde af hinanden :0)

TILLYKKE med titlen og tillykke med at jeres lille bebs får en god legekammerat :0)

Anmeld

9. september 2009

anna-jonas

De bliver da fedt........................tror de kan få meget glæde af hinanden, hvis i ses regelmæssigt.
Held og lykke med NF-scan. Glæder mig til at se billeder af den lille prut.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.