Her er jeg så

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.093 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. oktober 2012

Spunk-vb

Hejsa

Jeg vil starte med at præsentere mig selv.

Vanni er brugernavnet, hvilket kommer af, at jeg er den heldige ejer af den skønneste samojedhund, som hedder Vanni, og jeg er ikke så opfindsom med brugernavn.

Gitte er mit rigtige navn, jeg er af årgangen 1980, og gift med min dejlige mand. Hvilket vi blev i 2009. Vi forsøgte en del år at skabe et biologisk barn, men der skete ikke rigtig noget, så vi valgte at gå adoptionsvejen.

Vi fravalgte al behandling, da jeg ikke kan tåle hormoner. Derfor står vi nu på venteliste til en Koreatrold, som vi glæder os rigtig meget til at blive forældre til, og vi håber og krydser fingre for, at vi indenfor det næste 1½ år kan kalde os for forældre, om ikke andet så bare på papiret (altså indtil vi skal ud og hente vores verdensbarn)

Skulle du have nogen spørgsmål til mig om adoption, så er du velkommen til at spørger, der er ingen spørgsmål, som er for store eller for små. Ingen spørgsmål er dumme, og jeg vil forsøge at svare så godt, som jeg kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2012

Jeamie-vb

Hej Gitte, og rigtig meget velkommen til. Dejligt at ha èn med dine erfaringer herinde smile.. Det kan være der kommer flere til. Imens står vi til rådighed med svar, humørperler etc herinde smile

Jeg selv er 39, gift med Jesper på 42 og har en søn på 4.

Anmeld

11. oktober 2012

Janni-Martina-vb

Nu fik jeg startet med at skrive på den anden tråd du har lavet, men hej og velkommen til her også :)

Jeg selv er 30 år, og har 3 drenge, Oliver på snart 7, som jeg har med en mand som ikke er del af vores liv, Alexander på 1 år og William på snart 2 mdr, som jeg begge har med min forlovede.

Håber du bliver glad for forummet her.

Knus herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.