Børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

162 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. oktober 2012

Maria86-vb

Generelt ser jeg mig selv som et jævnt positivt væsen, men i øjeblikket er der langt til det positve når jeg høre ordet 'børnehave'... 

Min datter startede derovre for 3 mdr siden. Og hun ELSKER det.. Men det gør min tegnebog bestemt IKKE. 

På de 3mdr. har jeg købt nyt regntøj 3 gange og nye gummistøvler 7gange... Tingene forsvinder, selvom at jeg skriver navn på ALT og meget STORT.

Børnehavnen mener at det ikke er deres ansvar at andre forældre kommer til at tage min datters ting med hjem. Men jeg mener da at så længe at hun er i BHén så må de vel ha en vis form for pligt til at holde bar lidt øje med tingene...? 

Ihh... er så træt af det her.. sad

Hihi, så kom jeg af med alt mit galde, så nu vil jeg køre ind til den store by og købe endnu et par gummier ;) wink

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Webredaktøren-vb

Åh, hvor irriterende - og det bliver ikke bedre ved skolestart, kan jeg afsløre angry

Jeg synes dog, at det lyder af ekstremt meget, at du allerede har mistet... er der ikke glemmekasser? Evt. kan tøj nogle gange også havne på andre stuer?

Jeg satte flere gange en seddel op med billede af det forsvundne produkt på døren til børnehaven. Flere gange oplevede jeg så, at det var en forvirret far, eller en bedsteforælder, der havde taget noget forkert med hjem. Og så kom det faktisk retur, da opslaget kom op o-klapperi

Måske værd at prøve...

Anmeld

5. oktober 2012

Polyp-vb

ellers må de jo overveje om der er nogen blandt personale eller forældre, der ikke kan kende forskel på dit og mit...og gøre noget ved det - det lyder af vildt meget at miste på så kort tid...og det er jo heller ikke gratis

Anmeld

24. oktober 2012

Willysmor-vb

Kender godt det problem...

Det samme er der i min store søns børnehave...

Der får ting også fødder...

Det er vildt irriterende..

Synes personalet kunne holde mere øje med tingene.

Børnene er deres ansvar når de er i børnehaven,

så burde de da også kunne passe lidt på deres ting...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.