Ja, her er det så mig der har lavet buler i en anden bil.
Havde handlet i vores brugs igår, og skulle bakke ud fra parkeringspladsen. Havde set mig bagud, men åbenbart ikke godt nok, for pludselig sagde det bare bump og konen her havde så lige lavet buler i en lille renault twingo, så hele den ene side af deres bil nok skal skiftes, og det eneste, heldigvis, der skete med min bil, var at der gik hul på baglygteglasset i den ene side. Det hul er lavet af deres sidespejl..... Ingen ridser i lakken på min bil, ingen buler i min bil, så lidt godt er det jo. Farten var jo heller ikke så pokkers høj, havde kun bakket omkring 4 m...
Nå, men den rare ejermand af bilen kom lige forbi idag, og han er bange for at bilen bliver totaltskadet, eftersom det er en bil fra 1993, og jeg kan så godt følge ham, når han ærgrer sig, for der kunne jo sagtens være mange km tilbage i den bil, og så får man bare ikke ret meget bil for det forsikringen giver for sådan en lille dyt.....
Nå, men jeg må have forsikringen igang imorgen, de har selvfølgelig lukket deres hjemmeside denne weekend gr opdateringer, men så må jeg jo bare melde det imorgen...
Anmeld