Jeg har kigget i det nye magasin af Månedens Børn Mini 0-3 år.
Da vores dreng er blevet så stor at han selv kan spise fingermadder, er vi udkig efter om man kunne få et bord man kunne montere på Stokke Trip Trap stol og der fandt jeg en reklame i jeres blad om playtray.
Vi gik ned i den lokale babysam for at høre om det evt kunne bestilles hjem derfra og de blev meget bestemte og sagde at hvis han bestilte dem hjem og Stokke fandt ud af det, ville de miste alt salg af Stokke.
Vi fik samtidig at vide at når man fastmontere sådan en, giver den ridser i stolen og dertil falder alt garentien på Stokkestolen vi har købt, da Playtray ikke er et Stokkeprodukt.
Dertil fik vi at vide at stolen kan vippe forover med stor sandsynlighed, hvis sådan en monteres på den.
Jeg er stadig fristet til at købe den via nettet, evt i Tyskland da priser dernede er billigere, men vil jo heller ikke mindske sikkerheden og garentien hverken på vores dreng eller han´s fine stol og hvis alt dette passer, hvorfor så ikke lige oplyse om det i bladet, da disse Stokke stole er temmelig dyre og hvis garentien ikke gælder efter brug af sådan en playtary tja, det er jo ikke alle der bare kan gå ned og købe sådan en dyr stol om igen? ;-)
Er der andre der har erfaring med sådan en playtray?
Undskyld mit sure opstød, men er lidt forvirret og irriteret over disse holdinger jeg har hørt fra Babysam i dag om dette playtray-bordmontering
Ellers er det et kanont blad der køres af Vores Børn :-)
Anmeld