Playtray til Stokke Trip Trap Stol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.267 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. september 2012

Englemor81-vb

Jeg har kigget i det nye magasin af Månedens Børn Mini 0-3 år.

Da vores dreng er blevet så stor at han selv kan spise fingermadder, er vi udkig efter om man kunne få et bord man kunne montere på Stokke Trip Trap stol og der fandt jeg en reklame i jeres blad om playtray.

Vi gik ned i den lokale babysam for at høre om det evt kunne bestilles hjem derfra og de blev meget bestemte og sagde at hvis han bestilte dem hjem og Stokke fandt ud af det, ville de miste alt salg af Stokke.

Vi fik samtidig at vide at når man fastmontere sådan en, giver den ridser i stolen og dertil falder alt garentien på Stokkestolen vi har købt, da Playtray ikke er et Stokkeprodukt.

Dertil fik vi at vide at stolen kan vippe forover med stor sandsynlighed, hvis sådan en monteres på den.

Jeg er stadig fristet til at købe den via nettet, evt i Tyskland da priser dernede er billigere, men vil jo heller ikke mindske sikkerheden og garentien hverken på vores dreng eller han´s fine stol og hvis alt dette passer, hvorfor så ikke lige oplyse om det i bladet, da disse Stokke stole er temmelig dyre og hvis garentien ikke gælder efter brug af sådan en playtary tja, det er jo ikke alle der bare kan gå ned og købe sådan en dyr stol om igen? ;-)

Er der andre der har erfaring med sådan en playtray?

Undskyld mit sure opstød, men er lidt forvirret og irriteret over disse holdinger jeg har hørt fra Babysam i dag om dette playtray-bordmontering

Ellers er det et kanont blad der køres af Vores Børn :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

louise79-vb

vi har en playtray til at have på bordet. Det er også fra stokke og fulgte med i købet som en gave da vi købt stolen i 2009.

Den sidder fast med sugekopper, men fungerer så kun hvis den siddder direkte på bordet. Vi har voksdug på så vi brugte den ikke så meget.

Har godt set den nye playtray til at sætte på stolen, og syntes også den ser fin ud. Kan så ikke forstå at babysam ikke vil sælge den hvis den er fra stokke. eller også har jeg misforstået det ..

Anmeld

28. september 2012

Englemor81-vb

Det er ikke den samme jeg taler om.

Man kan købe denne playtray jeg taler om på http://www.playtray.dk/

Anmeld

30. september 2012

Elverpigen-vb

Vi har en Play Tray og har været meget glade for den. Jeg har lige tjekket og vi har ikke fået nogle mærker i vores stole efter den.  Stolen kan også få mærker af så meget andet, en hård tur ind i bordet, et bump med støvsugeren.

Vi har heller aldrig været udsat for at stolen har haft tendens til at vippe forover, så fra min side er der kun positivt at sige om den. smile

Anmeld

2. oktober 2012

Englemor81-vb

Ok.

Synes virkelig det er mærkeligt at vi fik denne besked fra Babysam også, men må så også indrømme at vi op til flere gange har haft nogle dårlige oplevelser med den lokale babysam i vores by, så måske det er et spørgsmål om deres ikke indtjente penge, de mister ved at vi køber den på nettet og ikke den originale playtray igennem dem (den med sugekopper)

Anmeld

3. oktober 2012

Webredaktøren-vb

Hej Englemor,

I magasinet bringes en annonce for Playtray, og uden at vide det, så skulle det da undre mig meget, hvis Stokke ikke er interesseret i, at der sælges en bakke specielt udviklet til deres stol... og Playtray har jo åbenbart også grønt lys til at bruge billeder af stolene i deres markedsføring. wink

Jeg kan heller ikke forestille mig, at der er problemer med sikkerheden, for så ville bakken næppe være i handlen ret længe.

Hvis Babysam ikke ønsker at sælge varen, så ring istedet på tlf. 78779595 og få oplyst nærmeste forhandler.

God fornøjelse med madsvineriet o-kok

Anmeld

4. oktober 2012

ampere-vb

Vi har selv en sådan bakke til vores stol og har været MEGET glad for den. Den har ikke lavet mærker i stolen - kan jo altid sætte noget imellem hvis man vil dække sig ind - og har helle ikke haft problemer med at stolen vælter.

Bakken fungerer rigtig godt mens den lille skal lære at spise og drikke. Vores datter vil ikke længere sidde i sin højstol og har indtaget mors stol, så vi kommer nok til at investere i den med sugekoppen - godt gjort af en 15 måneder gammel pige :)

Kan kun anbefale dig at købe den - vi købte vores hos babyhome.dk.

Anmeld

4. oktober 2012

ampere-vb

Glemte lige - tag dig ikke af Babysam - selvom de giver udtryk for det, så er de hverken eksperter eller specielt serviceminded...bare mine egne erfaringer....

Anmeld

5. oktober 2012

Englemor81-vb

Min mand har været i Ønskebørn i dag, for at forhøre sig ad.

De siger i Ønskebørn at uanset ridser det må give og så videre, så falder garentien på stolen, i det man bruger plyatray på stolen.

De ringede ekstra ind til redaktionen af Vores Børn og de gav ham ret, men at det var en reklame de 'bare' havde lagt i bladet.

Ønskebørn sagde at der også sidder en advokat på sagen, men at de ikke rigtig kunne gøre noget endnu...

Er snot forvirret må jeg sige, tror bare vi holder os til den med sugekopper, så er vi på den sikre side i hvertfald ;-)

Anmeld

5. oktober 2012

Webredaktøren-vb

Englemor81 SKREV:

Min mand har været i Ønskebørn i dag, for at forhøre sig ad.

De siger i Ønskebørn at uanset ridser det må give og så videre, så falder garentien på stolen, i det man bruger plyatray på stolen.

De ringede ekstra ind til redaktionen af Vores Børn og de gav ham ret, men at det var en reklame de 'bare' havde lagt i bladet.

Ønskebørn sagde at der også sidder en advokat på sagen, men at de ikke rigtig kunne gøre noget endnu...

Er snot forvirret må jeg sige, tror bare vi holder os til den med sugekopper, så er vi på den sikre side i hvertfald ;-)

Hej igen,

Måske har mit første indlæg så ikke været tydeligt nok wassat

Både Playtray og Stokke annoncerer i Vores Børn. Ligesom et væld af andre annoncører fra baby/børneuniverset.

Mht. garanti på produkter osv. har redaktionen på Vores Børn intet med det at gøre. Annoncer hører til i salgsafdelingen, mens redaktionen er ansvarlig for artiklerne - der er ingen sammenblanding der.

Mht. din forvirring så ville jeg nok selv bare lytte til de brugere, der har erfaring med Stokke-stolen og Playtray. Jeg har desværre kun selv erfaring med Stokke-stolen, og her er min erfaring, at den kan holde til lidt af hvert... rigtigt meget faktisk... måske ikke en ildebrand, men ellers en del laughing

Håber du finder en løsning, der passer til dit behov - og god weekend!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.