Iphone 5 wuuuuhuuuuuu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

129 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. september 2012

Titte-vb

Jeg har idag bestilt, betalt og købt min nye Iphone 5!

Og jeg får den med posten næste fredag, jeg kan love jer for at jeg glæder mig som et lille barn, jeg har hidtil nøjedes med at have den der hedder 3GS 32 GB, og ville derfor ikke købe en 4'er da jeg med vilje ville vente på 5'eren skulle komme..... Og wup wup, nu kommer den, jeg forudbestilte den ved Telia den dag den blev lanceret i medierne, og jeg var en af de heldige der var hurtig og kunne dermed købe den idag.......

Så jeg bliver da slet ikke til at styre, når jeg får den nye tlf.... o-klapperi

Er der andre end mig der er total apple fan?? Har også en mac book pro 15.7 ' bærbar, og jeg er helt vild med den. Har lovet mig selv, at jeg ikke køber en ipad før lillemanden er stor nok til også at kunne bruge den, har jo egentlig nok i den bærbare!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Jeamie-vb

Vi elsker også det lille æble her i huset. Går faktisk ret stærkt med de små poder og deres brug af IPad`s. de skal ikke være ret gamle før deres små fingre kan scrolle på en masse smile

Anmeld

22. september 2012

Polyp-vb

vi er til HP på computerfronten og Samsung til TV og telefoner her i huset - knægten har en iPhone...der stort set altid er til reparation...så han bruger mest sin reserve  (Samsung et eller andet)

Anmeld

24. september 2012

Signe1704-vb

To år Titte. Så har du en ipad. Vores dreng der lige er blevet 3 har mestret den et stykke tid nu. Og vores datter på 5 der hverken kan læse eller skrive finder alverdens ting på youtube...
Jeg har egentlig aldrig været tilmdet, men har drømt om en iphone et stykke tid og da manden kom hjem med en ipad var jeg helt solgt. Vi har også et par ipods med højtalere og sønnen har iphone. Og nu må jeg vist også have en iphone..... Kan godt se at de er smarte og virker væsentlig bedre en mange andre tlf.

Anmeld

24. september 2012

Titte-vb

Signe1704 SKREV:

To år Titte. Så har du en ipad. Vores dreng der lige er blevet 3 har mestret den et stykke tid nu. Og vores datter på 5 der hverken kan læse eller skrive finder alverdens ting på youtube...Jeg har egentlig aldrig været tilmdet, men har drømt om en iphone et stykke tid og da manden kom hjem med en ipad var jeg helt solgt. Vi har også et par ipods med højtalere og sønnen har iphone. Og nu må jeg vist også have en iphone..... Kan godt se at de er smarte og virker væsentlig bedre en mange andre tlf.

Jeg kommer ikke til at få andre tlf end Iphone, har haft både Nokia og Samsung, men intet slår min iphone!

Og ja, jeg tror heller ikke der kommer til at gå ret mange år før vi skal have en ipad, jeg har også en ipod og er glad for den, bruger den i perioder men er sikker på at nu hvor bettemanden kommer og jeg igen kan komme ud og gå med hunden bliver brug for den igen!

Og jeg glææææææææder mig til fredag, hvor posten kommer med min tlf., det bliver en god dag!

Anmeld

24. september 2012

Signe1704-vb

Så må du bede babsen blive inde lidt endnu, så du kan få leget færdig med telefonen først. Når først lillemanden er der er du helt sikkert ligeglad med iphone....

Anmeld

30. september 2012

Titte-vb

Endelig kom den fine nye tlf med posten i fredags o-klapperi

Det er helt vildt så stor en forskel der er på den gamle og så den nye, hastigheden er helt i top, der er en større skærm og så er den væsentligt lettere o-telefon Så nu kan jeg rigtig knævre i tlf uden problemer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.