Bestefædre og at spørge om hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

191 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. september 2012

Jeamie-vb

Hele min barndom og ungdom har min morfar altid tæsket rundt med mig.. hentet, bragt, hjulpet, hoppet og sprunget.. DEJLIG morfar at ha smile.. Nu er han ved at blive så gammel at jeg kan 'betale tilbage' og hjælpe med nogle forskellige ting. Men han gør det fandme helst ikke da ! ' I har jeres, jeg vil ikke være til besvær..osv osv..', og så stikker han mig penge for benzin og besvær - nægter hvis jeg med ironi gør det modsat... Jamen sødeste kæreste morfar, jeg gør det jo gerne - jeg har jo et helt liv at betale tilbage, og nu er der brug for det smile.

Har i sådan nogle i jeres liv ? smile

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Polyp-vb

nej...de er døde...men har haft. Og haft stor succes med 'praktiske' gaver så som pakkekalender til jul...vin og chokolade, der om ikke andet kunne gives videre så de selv slap for at skulle på indkøb. Eller 'udflugt' til diverse supermarkeder for at få fyldt depoterne op med tunge eller pladskrævende ting. Har også i forbindelse med længerevarende besøg sørget for at lave maden og lave rigeligt, så der lå fine portioner af alt muligt i fryseren lige til at varme i ovn eller gryde...med stor succes

Hvad med elektronisk hjælp...meget er jo nu online og det er ikke alle ældre der er helt med o-skole på noderne

Anmeld

23. september 2012

Meesalith-vb

Tjaa... Min far blev indlagt i forrige uge, og jeg troppede gladeligt op på riget med det yngste barnebarn hver dag i 4 stive timer hele sidste uge. Det var han meget glad for, og satte pris på. Men ikke om han ville have bedt mig om det. Hver dag måtte jeg presse ham for at sige hvad han havde brug for, hvilket betød at jeg måtte rende i Føtex tre dage i træk wassat

Han er typen, der ikke beder om hjælp, men brokker sig hvis tingene ikke er efter hans hoved...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.