Undskyld jeg har været fraværende så længe, men ja at få nr. to kræver bare det mere og tiden er knap og desværre kan jeg ikke skrive i dette forum fra min tablet kun fra min pc...øv øv
Nå men lille C er jo nu 19 uger gammel og er en lille krudtugle :)
Hun har været lidt mere krævende end hendes storesøster da hun ikke har været så glad for at sove om dagen :( og hun har hængt rigtig meget i babsen, men nu er det hele stille begyndt at vende. Hun sover lidt længere lure, dog variere de stadig fra 45 min og op og er ikke noget fast endnu.
Vi er begyndt at give hende grød og mos i håb om at det vil give bedre søvn. Hun er allerede blevet rigtig god til grød på bare 14 dage er kun gået fra en teske til en halv portion....lille ædedolk :)
Vi skal have barnedåb på søndag, havde håbet på bedre vejr da vi skal have det i telt i haven, men den danske sommer er bare lunefuld!!!!
Vi holder det selv denne gang da vi simpelthen var så utilfreds med kvaliteten/smagen af det vi fik sidst i forhold til pengene vi brugte på det. Godt nok er der brugt meget tid på planlægning og der er godt nok meget der skal ordnes men tror bare det bliver meget bedre og mere afslappende herhjemme.
Vi har også været rigtig meget på bar bund med gaveønskerne da vi jo har det meste fra den store, så nu må vi se hvad vi ender med at få.
bare lige en lille update. skal nok prøve at være bedre til at skrive herinde igen.
ps har smidt alle de kilo jeg tog på under graviditeten men maven er stadig noget slaskværk :(
Anmeld