Hvordan har du det Katja (Karo)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. september 2009

Dictes mor

Jeg har tænkt så meget på dig siden jeg læste dit indlæg om NF scanningen, og kan ikke lade være med hele tiden at tænke på hvordan du har det. Så jeg vil bare sende dig et lille knus herfra morgenstunden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

oo

jeg hopper lige med på dén

Anmeld

9. september 2009

Henriette72

Det gør jeg ogsåHåber du kan holde humøret oppe trods alt.

Anmeld

9. september 2009

Bondepigen

osse fra mig!

Anmeld

9. september 2009

NaFe

helt klart også en masse positive tanker til jer herfra...håber virkelig på det bedste for jer og den lille....

krammer....

Anmeld

9. september 2009

Karo

Det går bedre. Vi prøver at tænke positivt, men den ligger desværer stadig og ulmer i baggrunden.

Jeg er så glad for den opbakning jeg har fået fra alle jer dejlige damer og har også fået et par beskeder fra andre herinde der har været det samme igennem og er kommet helskindet igennem på den anden side. Det hjælper meget og det gør også at vi ikke ser helt så håbløst på det hele mere.

Jeg siger mange gange tak for de dejlig tanker og skal nok vende tilbage lige så snart vi ved mere.

Anmeld

9. september 2009

starsofheaven

hejsa,, må jeg lige være med her?.. spørger  nok dumt men hvad er der los?

Anmeld

9. september 2009

Karo

starsofheaven skriver:

hejsa,, må jeg lige være med her?.. spørger  nok dumt men hvad er der los?

Jeg fik et rigtigt dårligt resultat på nf scanningen. Den hed 1:132 hvilket gør at risikoen for at der er noget galt med vores baby er stor. Derfor har jeg fået foretaget en moderkagebiopsi og skal nu vente 3 uger på svar på om der er noget galt med den.

Anmeld

9. september 2009

petersmor

Karo skriver:

Det går bedre. Vi prøver at tænke positivt, men den ligger desværer stadig og ulmer i baggrunden.

Jeg er så glad for den opbakning jeg har fået fra alle jer dejlige damer og har også fået et par beskeder fra andre herinde der har været det samme igennem og er kommet helskindet igennem på den anden side. Det hjælper meget og det gør også at vi ikke ser helt så håbløst på det hele mere.

Jeg siger mange gange tak for de dejlig tanker og skal nok vende tilbage lige så snart vi ved mere.

Ved godt jeg ikke hører til her, men du skal altså lige have et stort KRAM...Ved alt for godt hvordan du har det.
Hanne.

Anmeld

9. september 2009

starsofheaven

Karo skriver:

Jeg fik et rigtigt dårligt resultat på nf scanningen. Den hed 1:132 hvilket gør at risikoen for at der er noget galt med vores baby er stor. Derfor har jeg fået foretaget en moderkagebiopsi og skal nu vente 3 uger på svar på om der er noget galt med den.

okay, det er jeg godt nok ked af at høre.. og 3 uger det skal nok gå hurtigt.. ønsker jer alt mulig held og lykke og  for alt er iorden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.