Vuggestuestart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

183 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. august 2012

babytrunte-vb

Så er min lille truntepige startet i vuggestue. Første dag i dag. Hun var bare så glad for at være dernede... Vi havde slet ikke lyst til at gå hjem. Hun legede med de andre børn og var med til morgensang.

Selvom jeg før selv har arbejdet i vuggestue og til daglig arbejder med handicappede børn, må jeg sige, at jeg er noget så imponeret over pædagogerne på stuen. De var så rolige og søde. Selvom en af de andre børn der lige var startet i mandags og for første gang skulle være alene fra morgenstunden græd hele tiden, var de helt rolige og skabte en hyggelig stemning på stuen.

Jeg har den bedste fornemmelse i maven :-)  Nu er jeg bare spændt på hvordan det går i morgen - jeg er på arbejde og det er manden der står for indkøring... det klarer han sikkert fantastisk! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Jeamie-vb

Åh hvor godt smile... Det kan virkelig gøre èn tryg sådan noget... Også rimelig imponerende at hun er så cool med 'fremmede'... 

Anmeld

16. august 2012

Janni-Martina-vb

Dejligt at høre! Her har vi også været heldige med vores vuggestue. Og det betyder bare alverden at mor og far er trygge ved det, for ellers kan bebsen mærke det.

Så det er bare skønt når der er nogen super kompetente pædagoger :) Er glad på jeres vegne!

Anmeld

20. august 2012

babytrunte-vb

Så kom 3 dag i indkøringen, og hun er så glad for at være der, at hun idag er der alene - vi satser på hun ville spise og så sove... men hun har ikke sovet så godt i nat, så måske de var nød til at putte hende inden maden.

Men vildt er det første gang man går derfra uden baby.

Anmeld

20. august 2012

Janni-Martina-vb

Ja det er en mærkelig følelse, men når man så skal ned og hente igen så er det den bedste følelse i hele verden. Også selvom man har stor tillid til pædagogerne. For mig er det stadig som at blive et helt menneske igen når jeg henter mine børn. Uden at det er noget jeg ligger mærke til i hverdagen, så er der bare en del af mig som mangler når de ikke er hos mig.

:)

Lyder til at både lillepigen og forældre klarer det super flot hos jer :)

Anmeld

20. august 2012

babytrunte-vb

Jep hun havde været så dygtig og kun grædt når nogle af de andre græd - og uden det blev noget vildt.

Indtil videre er det farmand der får æren at hente og i det hele taget stå for indkøring. Men glæder mig til næste onsdag, hvor det rigtigt er mig for første gang....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.