En update herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

Meesalith-vb

Ej altså det er et smil :-P et af de der søde charmerende ubevidste smil de små kommer med. Hun er ganske veltilpas :-P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Janni-Martina-vb

Stort tillykke med din lille datter, hvor er hun fin!

Dejligt at høre i begge trives og får tid til at lære hinanden og kende. Lyder som om hun allerede er fuldkommen forelsket i sin mor :)

Og fedt at farmand og storebror får noget kvalitets mandetid sammen. Kan godt forstå storebror savner sin mor lidt, men det er jo også en helt ny rolle og situation for ham at få, og jeg er sikker på han nok skal finde sin plads i det hele hurtigt. Børn har det jo med at tilpasse sig hurtigere end os voksne.

Vi var det samme igennem da jeg fik min nummer2.

Nyd din barsel og din dejlige familie, og vi glæder os til at høre mere fra dig når du finder tid til det :)

Tillykke endnu engang!!

Anmeld

14. august 2012

Signe1704-vb

Stort tillykke - hun ser skøn ud.

Du skriver at storebror savner dig - kunne far ikke overtage lillesøster (på nær amningen), så du kunne sætte dig med storebror og spille spil, lege eller noget? Det ville også have den sidegevinst at far og lillesøster lærer hinanden at kende.

Anmeld

14. august 2012

Meesalith-vb

Jo, og det er vi begyndt på. Jeg puttede i går og i dag skiftede jeg ble og gav tøj på. Nøj han er stor i forhold til lille c! Jeg ville have afleveret ham i bh men lille c blev sulten :-(

Anmeld

14. august 2012

Janni-Martina-vb

Ej min gravidhjerne er slået helt fra... læste det som om du ville aflevere ham i børnehave kun iført BH....

Først 3 gang jeg læste det gik det op for mig at BH var børnehave...:P

Sad godt nok og tænkte at det var godt den lille blev sulten så du ikke skulle ned og aflevere kun iført bh...:P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.