Stork

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2009

JustAnotherName

Jeg har aldrig haft en stående, men jeg synes da at sådan en stork signalerer at der er kommet småfolk til ....altså at storken har været forbi .......og det er jo "old news" hvis der er gået 3 år!! 

Havde vi haft en stående, ville jeg nok allerhøjst have den fremme i en måneds tid, vil jeg tro.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

Lærke & Lucas

Nu er vores kommet ned, nu burde folk os vide at Lærke er kommet til verden..

Anmeld

10. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Er det ikke "meget jysk", at have en stork stående eller?? (IKKE for, at fornærme nogen). Men jeg har aldrig set en stork herover på sjælland.

Jeg synes det er en rigtig sød tradition og kunne da godt have haft, at der stod en stork når jeg havde født

/ Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

10. september 2009

Lærke & Lucas

Katja... skriver:

Er det ikke "meget jysk", at have en stork stående eller?? (IKKE for, at fornærme nogen). Men jeg har aldrig set en stork herover på sjælland.

Jeg synes det er en rigtig sød tradition og kunne da godt have haft, at der stod en stork når jeg havde født

Puha ja godt spørgsmål, Jeg aner det faktisk ikke men det kan da godt være det er noget jysk. Det er ligesom Ringeridning det er jo også kun i Jylland..

Anmeld

10. september 2009

Tina2

Britt skriver:

Puha ja godt spørgsmål, Jeg aner det faktisk ikke men det kan da godt være det er noget jysk. Det er ligesom Ringeridning det er jo også kun i Jylland..

Anede faktisk ikke det var en jysk tradition med en stork:-) Jeg synes det er så hyggeligt at ha den stående med det lyserøde eller lyseblå bånd om halsen:-)
Da jeg kom hjem med min datter havde min mand købt den og sat den udenfor døren i en stor potte fyldt med nyplantede påskeliljer (hun er et forårsbarn) :-) Jeg havde ikke set den før, og blev rigtig glad for at han havde tænkt på det:-)

Da jeg kom hjem med min søn havde jeg lovet min datter at hun skulle med ud og sætte den op, så det gjorde vi:-)

Anmeld

11. september 2009

Mie A

Katja... skriver:

Vi har haft en stork hver gang og jeg er fra Sjælland  Synes jeg er stødt på mange herude på landet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.