Hold nu k... hvor det dog regner !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

151 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

Jeamie-vb

Har helt ondt af dem der har ferie, campere osv.... 

Jow jow man kan lave mange ting indenfor, men kroppen trænger nu også til varme... Ikke nok med de 3 dage varme vi HAR haft smile..

'regn regn gå din vej, vi vil ikke se på dig, sol sol kom nu hjem for du er min ven..' synger de i børnehaven wink

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

babytrunte-vb

Åh ja.. satser på at solen skinner fra 3 juli og frem til slut august.. Min søde kæreste har barsel og jeg holder ferie hele juli måned, så det ville være trist hvis vi bare skulle være indenfor al den tid. Så jeg er helt klart med på den sang.

Anmeld

24. juni 2012

Jeamie-vb

Er det ikke noget med at hvis man tænker dte rigtigt meget, så sker det ? Vi må lave en kollektiv fællessang laughing

Anmeld

24. juni 2012

Janni-Martina-vb

Jeg er altså ikke helt frisk på en sindsyg varm sommer i år, synes jeg har det rigeligt med varme... Baby William fungere som en indbygget radiator.

Men kunne være rigtig dejligt med noget mere tørvejr.

Solskin er jeg også med på, men temperaturmæssigt vil jeg bestemt helst holde under de 20 grader :)

Anmeld

24. juni 2012

Jeamie-vb

Ja det kan jeg så godt forstå, men vi skal bruge liiidt mere varme for at kunne klare en HEL lang (og våd grå vinter ), så måske bare 23 grader ??! smile.... Og så i lidt længere tid, så vi ikke går glip af det bare ved at gå på toilettet.... 

Anmeld

25. juni 2012

babytrunte-vb

Jeg stemmer for de 23 grader og sol, og så gerne hele juli måned. Så jeg tilfreds. Det er ikke fordi jeg gerne vil have 30 grader, for så kan man jo ikke lave noget andet end at sidde under en parasol med fødderne i vand.. Men sol og lidt mere varme! Jeg synger og synger, håber der er nogend er synger med mig.

Anmeld

25. juni 2012

Jeamie-vb

Tro mig, vi giver den gas herhjemme, på sangfronten cheerful

Anmeld

26. juni 2012

Heidi Nielsen-vb

Vi synger også med herfra.......

Håber delme snart på sómmervarme......det her er squ for trist.......

Anmeld

26. juni 2012

Jeamie-vb

Her har vi en temperatur der lå på 12 grader kl 9, og nu er den på 14.. juhuu o-mur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.