Snart 4 år med udpræget egne meninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

129 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. juni 2012

Jeamie-vb

Hold da op jeg synes der er konflikt fra morgen til aften. Lige fra han slår øjnene op til han går i seng. En sprængfarlig vulkan af omskiftelige meninger og behov angry.. Selvantændelig ud af ting vi 'almindelige dødelige' tænker ..øøøh hvad skete der dèr..overfor .. Hvorefter at blive en pjevset lille dreng igen..

Det bliver bedre, ikk ? wink

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Janni-Martina-vb

Altså min knægt på 6.5 år.... Han er i gang med at prøve grænser af, så om det er bedre...??? :) Han provokere mig ved at stille sig op og lave ansigter af mig når jeg siger noget, mens han siger 'bla bla bla bla bla'

Det kan jeg godt blivere 'en smule' irriteret over.

Sjovt nok er det startet nogenlunde samtidig med at han startede i SFO, tror de lærer hinanden en masse narrestreger dernede...

Anmeld

24. juni 2012

Jeamie-vb

Tror jeg du har ret i smile.. Ikke at vores egne poder er mønster børn men dem der har større søskende suuuuger nok til sig, og lærer det så selvfølgelig videre. Kan forestille mig det er RIMELIGT provokerende at blive udsat for 'bla bla bla bla'... lille loppe, altså sideways

Anmeld

26. juni 2012

Polyp-vb

...øh...det er altså desværre ikke meget anderledes med 14-årige drenge...de er lidt mere avancerede...men budskabet er stadig..'kæft, du er for langt ude'-agtigt...så...god fornøjelse de næste 10-år!ermm

PS: Har lige tilbragt weekende i selskab med en 70-årig, der var værre end hendes 8 og 13 årige børnebørn...der bad HENDE om at stoppe...hvorefter hun blev tøsefornærmet som en 5-årig og skreg op om at det altså var hende der var den voksne! Host, host....tongue

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.