Min lille Alexander er blevet syg :(
Feber, snottet og hoste. Har givet ham noget børne panodil og det har hjulpet lidt på feberen.
Men det har ikke hjulpet på hans utilpashed, hvilket gør at han piver hele tiden og er meget pjevset. Han vil være oppe på armen hele tiden, og selv der har han problemer med at føle sig tilpads. Stakkels lille prut.
Synes det er hårdt at se sin lille dreng have det skidt. Men kun følelsesmæssigt. For på en eller anden måde finder jeg rigeligt energi til at pussenusse om ham, lave en lille potion mad for 14 gang til ham i tilfælde af at han vil have lidt osv.
Men det hjælper nok også lidt at farmand kom hjem så vi kunne skiftes til at pylre om den lille og lege med den store :)
Nu må vi se hvordan han har det i morgen. Lægen ville gerne se ham i morgen hvis han stadig havde det skidt. (Sidst han var til lægen blev vi sendt til Roskilde sygehus på børneafdelingen fordi han blev mere og mere sløv, så tror lægen gerne vil holde lidt ekstra øje med ham denne gang også)
Farmand har dog meldt sig til at tage ham i nat da jeg skal til jordmoder i morgen formiddag. Jeg er vist lidt forkælet en gang imellem.
Anmeld