MME eller vælling som godnatflaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

babytrunte-vb

Hvad er jeres erfaringer med vælling som godnatflaske?

Min datter får pt en stor flaske MME (ca 270 ml.) inden hun skal sove kl. ca  19 - 19.30. Men nu er hun begyndt at vågne om natten og være sulten - hun får så en flaske mere ikke helt stor men ialt på ca 240 ml.

Jeg har hørt det kan hjælpe at skifte MME ud med vælling om natten, da det mætter bedre og længere. Eller er der nogen der ved om man kan købe en større flaske??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

als-vb

Prøv at skifte ud med vælling hvis hun vil have det. Den store ville ikke have vælling så vi hang på mme. Men vi valgte så at give hende et ekstra måætid inden senge tid. Så aftensmad og en time sener fik hun en gang grød så sin flaske og godnat. Det hjalp på vores nætter. Men kender mange der har haft success med vælling til natten.

Anmeld

18. juni 2012

Heidi Nielsen-vb

Vi har aldrig givet vælling for vores unger ville ikke have det......men har hørt at andre har haft stor succes med at give det inden sengetid....

Nu skriver du ikke hvor gammel din datter er.....men da vores børn var 4-5 måneder gammel fik de en skålfuld grød inden sengetid og wupti så sov de igennem.....vi gav dem risgrød med banan i.....det var en kæmpe succes her og ved der er andre der har gjort det også med stor succes.....

Anmeld

18. juni 2012

babytrunte-vb

Hun er 8 ½ mdr. Hun spiser aftensmad sammen med os kl ca 17.45. Og så plejer vi derefter at tage bleen af hende til en halv times lufte numse tid hvor vi tonser lidt rundt på gulvet.

Tror jeg vil prøve at give hende vælling. Ellers må jeg se hvad jeg så kan gøre..

Anmeld

18. juni 2012

Heidi Nielsen-vb

Ja så ville jeg ikke tøve med at give hende vælling eller lidt grød inden hun bliver puttet....

Rigtig god fornøjelse og håber I finder noget der virker for jer smile

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.