Landskamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

186 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. juni 2012

Jeamie-vb

Følger i med ? Laver i så noget specielt ud af aftenerne ? Er det kun når Danmark spiller eller samles i om det hele ?

Herhjemme ser vi det når det er Danmark. (undtaget da de spillede mod Portugal - det hele, for synes simpelthen de spiller så bisset blush )... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Heidi Nielsen-vb

Nej vi laver ikke noget specielt ud af aftnen bare fordi DK skal spille landskamp......Fjernsynet er tændt kampen kører i baggrunden samtidig med vi laver noget andet.......vi sidder ikke og følger med hele kampen, vi kan godt sidde og spille et spil, surfe på computeren, læse en bog eller noget andet.....

HVIS vi er så heldige at komme til semifinale og finale jamen så kan det da godt være vi samles nogen stykker og ser den sammen men det er ikke altid.....

Og ja Jeamie....´portugal er nogen bisser.......

Anmeld

16. juni 2012

Janni-Martina-vb

Ville egentlig gerne se landskampen her til aften, synes der er noget afslappende ved at have det kørende i baggrunden, men vi har været i Bon bon land hele dagen, så tror vi alle sover indenfor den næste halve time :)

Anmeld

17. juni 2012

Polyp-vb

Ja! Men synes nu ikke Portugal spillede urent denne gang - Pepe havde en for  ham usædvanlig pænt spillet kamp.

Gør ikke noget specielt ud af landskampe - gider ikke se venskabskampe - og skal vi noget andet - så er det, dét, der tæller - vil hellere se Spanien og Tyskland - de er mere leveringsdygtige i seværdig fodbold. Kunne ikke drømme om at se dansk klubfodbold - uanset niveau...men ser gerne La Liga-kampe og en Premier League kamp i ny og næ...i mine unge dage - for meeeeeeeeeeeeget længe siden - så jeg alle Man U kampe, der blev sendt i dansk og svensk tv - og kunne holdopstillingen udenad...dét er gået over igen - vi ser mere NBA og dansk basket end fodbold - og så helst live     

Anmeld

17. juni 2012

Titte-vb

Vi skal vist nok se Danmark mod Tyskland i aften, men det er kun Danmarks kampe jeg gider se... og så ser vi dem ikke fuldt ud, laver andre ting i samme stund!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.