Hej alle. Jeg er efterhånden ved at være godt udkørt her, så har brug for lidt nye øjne på situationen.
Sagen er at min nu 8 en halv måned gamle baby kun vil være på armen i sine vågne timer. Hvis vi sætter ham på gulvet (omringet af alt sit legetøj) skriger han allerede før hans nummer mærker guldet, Vi går aldrig fra ham (og har aldrig gjort det), men engang imellem skal man altså bruge begge hænder. Hvis jeg f.eks. sætter ham mellem mine ben mens jeg putter vasketøj i vaskemaskinen, græder han og begynder at kravle op af mine ben. Han stopper først med at græde når han igen sidder på armen.
Han sover alene både nat og dag. Han er netop kørt ind i dagpleje, og der er det det samme. Han vil kun være på armen af sin dagplejefar og ikke være på gulvet med de andre børn. Herhjemme er der ingen forskel på om det er min mand eller jeg der har ham-bare han er på armen ( mistænkte han var morsyg). Det har stået på i nogle måneder nu, og jeg er ved at være lidtt træt af slet ikke at kunne gøre brug aff begge arme, medmindre jeg accepterer at han skriger imens. Er det separationsangst?
Nogle der kan nikke genkendende til det eller?
Anmeld