Har I fri Grundlovsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

180 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

Webredaktøren-vb

I dag er det Grundlovsdag, og det betyder fridag for de fleste smile

Har I fri, og har I særlige traditioner på dagen... det er jo også Fars dag i dag :)

Jeg holder snart ferie, så jeg knokler løs hele dagen... så må grundloven blive fejret en anden dag.o-flag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Janni-Martina-vb

Her er vi alle hjemme. Vuggestue og SFO er lukket, så begge unger er hjemme. Farmand har haft ferie siden igår og har det indtil d.14 da svigerfamilien fra England kommer på besøg og er her en uges tid.

På grundlovsdag har vi ikke rigtig nogle traditioner endnu, men ville gerne have været med ude og fejre det lidt på Stevns hvor mine forældre og storebror er frivillige til et arrangement.

Men er lidt besværet af graviditeten i øjeblikket, så synes det var bedst jeg blev hjemme. Det er nu også hyggeligt når vi alle 4 er hjemme.

Og så har vi da også fået gjort lidt rent. :)

Far har i dag fået et spil til computeren som han rigtig gerne ville have. Sidste år fik han Alexander i fars dags gave :P

Anmeld

5. juni 2012

kongster-vb

Min mand har for første gang nogensinde fri på grundlovsdag, så han har taget ungerne med i Tivoli. Jeg sidder nemlig og læser projekter igennem, som jeg skal eksaminere studerende i. 10 stk a 20-30 sider er der og de er ligeglade med om det er grundlovsdag, så det er bare at klø på....

Fars og mors dag har vi aldrig rigtig fejret

Anmeld

5. juni 2012

Polyp-vb

vi fejrer ikke mor's og far's dag - og far er død...så der er heller ikke nogen at fejre ;-)

Har fri idag, men skal til eksamen i morgen, så...har brugt det meste af dagen foran pc'en med at perspektivere diverse teorier i forhold til min opgave - er absolut ikke i form til den slags efter 10 års pause fra eksamene

Har ikke nogen traditioner i forhold til Grundlovsdag iøvrigt

Anmeld

5. juni 2012

Titte-vb

Faktisk har jeg tvungen fri idag, idet det er en lukkedag for institutionen.

Men vores ene gruppe i inst. skulle have en pædagogisk dag, og fremfor at bruge en lørdag valgte vi at bruge Gr. lovs dag til det, og det var helt ok.

God forplejning og masser af faglighed!

Anmeld

5. juni 2012

Heidi Nielsen-vb

Vi har alle sammen fri idag......og dagen er blevet brugt på en indkøbstur til Förde Park i Flensburg....Køleskab og fryser er blevet fyldt til bristepunktet smile

Far har fået noget ansigtsvask og creme fra Loreal.....2 pakker, en fra hver af ungerne....

Grundlovs dag er ikke noget vi fejrer ved at tage til grundlovsmøder eller noget.....vi hygger sammen i familien og idag var farmor og farfar med til at hygge.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.