børne ipad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.420 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. juni 2012

mormor til 2-vb

Jeg har haft en veninde der har en datter. Denne datter havde en ipad til børn. Den lignede de voksnes, men der var kun 3 sprog på, og en masse børnespil, og stavning og regning. Dengang spurgte jeg hvor man kunne købe sådan en, og fik det svar at den var købt i br. Men jeg kan desværre ikke finde den. Nogen der kan hjælpe???

Hilsen mormor til 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Jeamie-vb

Der findes endnu ikke en Ipad til børn, men en masse apps med de funktioner du snakker om. Der er snak om at der skal til at laves en mindre og mere handy model - til feks børn... Hvis Fætter BR har haft èn har det været en anden tablet af en art smile... Fætter BR har en GameTablet fra Wii feks ?!.... 

Vi har en almindelig Ipad herhjemme, som søn har STOR glæde af. Han er nok den der bruger den mest faktisk...

Anmeld

1. juni 2012

mormor til 2-vb

Jeamie SKREV:

jo jo. den findes skam. den udgave jeg sad med var fra br, for ca 1 år siden. der var engelsk dansk og svensk sprog på. der var intet voksent over den, og kode man åbnede den med var 4 stjerner, så barnet ikk skullev taste en kode af tal. Barnet er 6 år og vild med den. Hendes forældre købte den da i br til omkring 200. Da mit barnebarn skal have noget lign i 4 års, er jeg nu på jagt, men betaler ikk 3-4000 for een. og den omtalte var helt god til en 4 årig

Der findes endnu ikke en Ipad til børn, men en masse apps med de funktioner du snakker om. Der er snak om at der skal til at laves en mindre og mere handy model - til feks børn... Hvis Fætter BR har haft èn har det været en anden tablet af en art smile... Fætter BR har en GameTablet fra Wii feks ?!.... 

Vi har en almindelig Ipad herhjemme, som søn har STOR glæde af. Han er nok den der bruger den mest faktisk...

Anmeld

1. juni 2012

Jeamie-vb

Ok ?! Med fare for at lyde total bedrevidende smile.. Var det en Ipad ( Apples ) ? Jeg har kun kendskab til dem der ligner, bare i andet mærke ?! - og dem kan du få for ca 500kr i bla BR... Men fedt hvis de findes, og KAN findes frem til cheerful

Anmeld

1. juni 2012

mormor til 2-vb

Jeamie SKREV:

Det er ikke en ' rigtig', er du gal en regning man kan få?? Der er ikke regning på, og hun spillede på den, når hun var med mor på job, og så fik jeg som kiggede efter hende jo lov at låne den. Derfor besluttede jeg at stumpen skal have een

Ok ?! Med fare for at lyde total bedrevidende smile.. Var det en Ipad ( Apples ) ? Jeg har kun kendskab til dem der ligner, bare i andet mærke ?! - og dem kan du få for ca 500kr i bla BR... Men fedt hvis de findes, og KAN findes frem til cheerful

Anmeld

1. juni 2012

mormor til 2-vb

mormor til 2 SKREV:

Jeamie SKREV:

jo jo. den findes skam. den udgave jeg sad med var fra br, for ca 1 år siden. der var engelsk dansk og svensk sprog på. der var intet voksent over den, og kode man åbnede den med var 4 stjerner, så barnet ikk skullev taste en kode af tal. Barnet er 6 år og vild med den. Hendes forældre købte den da i br til omkring 200. Da mit barnebarn skal have noget lign i 4 års, er jeg nu på jagt, men betaler ikk 3-4000 for een. og den omtalte var helt god til en 4 årig

Anmeld

1. juni 2012

mormor til 2-vb

mormor til 2 SKREV:

Jeamie SKREV:

V-TECH: CARS leg & lær-laptop V-TECH: CARS leg & lær-laptop

Den ligner lidt, og alligevel ikke. I stedet for miniskærm, var skærm af normal str. og ja denne ligger på 500, men den 6 åriges var 'sort og blank' som mors

Det er ikke en ' rigtig', er du gal en regning man kan få?? Der er ikke regning på, og hun spillede på den, når hun var med mor på job, og så fik jeg som kiggede efter hende jo lov at låne den. Derfor besluttede jeg at stumpen skal have een

Anmeld

1. juni 2012

Jeamie-vb

Ok så er jeg med smile.. ... Tror da egentlig vi har èn liggende et sted.. I hvid... Den kan nemlig regne, stave, tegne i 3 -4 forskellige sprog.. hmm ermm.. Tænke tænke

Anmeld

1. juni 2012

mormor til 2-vb

Jeamie SKREV:

Ok så er jeg med smile.. ... Tror da egentlig vi har èn liggende et sted.. I hvid... Den kan nemlig regne, stave, tegne i 3 -4 forskellige sprog.. hmm ermm.. Tænke tænke

Hvis, må du meget gerne sende mig en mail ; sonjavandersen@ofir.dk

Det kan tænkes at jeg meget gerne vil købe den af dig!

Rigtig god weekend

S.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.