Europæiske melodi Granprix

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

197 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Jeamie-vb

Så i det ?

Manden og jeg zappede og faldt nærmest over det. Vi havde helt glemt det. Det er ikke noget vi går op i og havde efter sidste år egentlig også snakket om at det gad vi da ikke se igen, for det virkede temmelig politisk. Hvilket land der skulle holde sig gode venner med hvilket, og hvis de lå op af hinandens grænser eller havde været en del AF landet, så gav det toppoint.. Og egentlig - der er da en del lande med som ikke er en del af Europa. De må være med fordi de giver flest seertal og penge i kassen !? Det virker ikke helt fair længere ihvertfald.. Heller ikke i år. Selvom Svenskerne dog sneg sig ind blandt alle øst-landene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Janni-Martina-vb

Vil give dig helt ret. Det der med venne stemmeri blev vi også godt trætte af sidste år, og det fortsatte jo så igen i år.

Men foe at være helt fair så har de skandinaviske lande også gjort det i mange år, men vi det er vi vist stoppet mere med nu. Ellers ville danmark norge og island have fået langt flere point.

Tror heller ikke vi gider

Anmeld

28. maj 2012

Janni-Martina-vb

Janni-Martina SKREV:

Vil give dig helt ret. Det der med venne stemmeri blev vi også godt trætte af sidste år, og det fortsatte jo så igen i år.

Men foe at være helt fair så har de skandinaviske lande også gjort det i mange år, men vi det er vi vist stoppet mere med nu. Ellers ville danmark norge og island have fået langt flere point.

Tror heller ikke vi gider se det igen til næste år. (sorry havde lige en lille trold på snart 1 år som lige kunne nå keybordet og trykke på return :) :P

Anmeld

28. maj 2012

Jeamie-vb

Ha ha ha gud hvor hyggeligt - nå så sker det at den 'ryger ind som færdig'.. Så ved man da det cheerful...

Godt at vide det ikke kun er os der havde det sådan.. Jo vi har gjort det, men øøh med fare for at lyde lidt for selvfed...er det ikke fordi vi egentlig VAR bedre !? Så blev det ok at synge på Engelsk og så gik landene hen og lød liiidt mere internationale, og derved lidt mere spiseligt for flere lande ...

Anmeld

28. maj 2012

Jeamie-vb

Synes sq nok overskriften så lidt mærkelig ud.... silly. Der mangler da et D...laughing

Anmeld

29. maj 2012

Janni-Martina-vb

Kan ikke huske om det var fordi vi var bedre, men jo der har været en del gode sange fra norge sverige og danmark de seneste år, vi har jo alle 3 vundet :P Men om der er blevet givet point når det har været knap så gode sange, det tror jeg nu der har et par gane, men det er jo også smag og behag.

Vi deler nok mere smag i skandinavien, ligesom østlandende deler smag...? Der er bare så mange af østlandende. Min mand sagde at Danmark skulle have en borgerkrig og blive delt op i 4 så havde vi en bedre chance :P

Men kan heller ikke se hvordan man skulle ændre systemet. Men der er dog fedt at se, at hvis der er en rigtig god sang så er det vist ligemeget hvilket land den er fra, så vinder den. :)

Anmeld

29. maj 2012

jetkar-vb

Den eneste sang jeg hørte var fra rusland, meget underholdende 5 kvinder på omkring 70—80 år der sang på russisk, synge kunne de ikke men hold da op en livsglæde, de blev vist nummer 2.
Ved ikke helt om jeg skal grine eller græde.

Anmeld

29. maj 2012

Janni-Martina-vb

Haha ja den fra Rusland var speciel, jeg kunne bestemt ikke lide den, og selvom de var meget søde og havde fantastisk livsglæde så synes jeg det er en sangkonkurrence og at de ikke hørte til der, meeeen det var der vist et par stykker der ikke gjorde efter min mening. Synes det er trist at se man putter modeller på scenen iført små kjoler, og som ikke kan synge... Men det er vel bare noget man må acceptere at det er der vi er på vej hen.

Savner de gode gamle dage hvor det handlede om sang og musik. :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.