Natteroderi igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

233 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Jeamie-vb

Føj jeg er træt... Sønnen på 3,5 er begyndt at vågne om natten igen.. Vi har ellers haft en kamp indtil sidste sommer, så havde ellers vænnet mig til at få lov at sove. Kan godt mærke det går ud over både humør og ensdag.. 5 dage uden søvn (samt en skorkende mand ved siden af o-djaevel)

4 gange i nat.. skriiig, kom mor kom mor kom mor kom mor kom mor.. skyyyynd dog, kom mor kom mor kom mor kom mor.... ens hjerte ryger op i loftet og man farer total sammen i skrækslagen flyverskjul..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Janni-Martina-vb

Vågner han på grund af mareridt, eller...?

Kender det nu godt lidt, min 6 årig vågner også nogle gange om natten, men han kommer ind i vores soveværelse og vækker mig for at spørge om han ikke må sove mellem os. Meget sødt men ikke kl. 3 om natten....:P

Anmeld

23. maj 2012

Jeamie-vb

Hmm neeeiijj... Han snakker tit om at 'hans dyne snakker' at to mennesker står og kigger på ham - nogle gange ved hans senge gavl, og andre gange står de midt på gulvet og kigger ned i gulvet... Han snakker om det som børn nu kan.. henkastet.. lege .. snakke lidt mere.. uden at haen oversnakket /fortolket samtale.. de er der jo bare... Han er plaget af det med jævne mellerum..

Anmeld

23. maj 2012

Jeamie-vb

Manden kamp-snorker, så han har været ret tæt på at få en fribillet ind i næste kommune o-skrap

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.