baby driller, mor smiler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

165 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

Janni-Martina-vb

Har en lille bandit i maven. Han ved hvordan han skal drille sin mor, men samtidig give mig et smil på læben.

For eksempel hvis jeg har en plukve, så skal han da liiiige sende et fint spark på blæren samtidig....dejligt!!! :)

Og så er den selvfølgelig sikker at hver gang jeg skal sove, så holder han fest i maven.....

Som sagt bandit!!

Har også en bandit som kravler/går rundt. Hans favorit ting er at grave i mors blomsterkrukker, og til tider skal han selvfølgelig også lige smage om det der jord nu smager godt.

Derudover stjæler han mine nøgler fra tasken, og mine sko, og gemmer disse inde på sit værelse. Så det er med at have god tid når man skal ud af døren. :)

Laver jeres baby/tumling ect. også ballade?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Jeamie-vb

Åh jeg kan jo dårligt huske det. Men ved min søn, da han lå i maven, kunne han vække både farmand og hunde fordi han drønede rundt, sparkede i madrassen osv. Til gengæld var han stille om dagen...

Hvilket ikke hang sammen da han så blev født, for der var han både vågen dag og nat  blink.

Nu er han på vej mod 4, og selvom han er en eftertænksom fyr, så kommer han da med en del ballade og bestemte meninger, hvor noget kan vi grine af og andet kan vi blive helt sindsyge af laughing. Men det er først kommet nu, for ellers har han ikke været èn der har prøvet ting af, smagt på ting eller pillet. Han har bare tænkt ... og skreget wink

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.