Fartbøde - igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

Jeamie-vb

IIIiiiiihhh bande bande o-mur.... Det er åbenbart en årlig begivenhed, så kan ligeså godt få det lagt ind i budgettet. Hvor er det dog træls 'er målt med en hastighed mellem 53km og 57km ...' ' på en strækning hvor der må køres 50km....' . Selvfølgelig har jeg kørt for stærkt, og sådan var det også sidste gang. Kører på de der veje - land, marker, ingen huse, bare idyl, træer langs vejen, reflekser... kører og tænker 'hvad fanden er det her for en strækning - land, by, 60 / 70... Hvad ? ' op og ned af små bitte bakker, sving, kigger rundt (hvilket kan ses på det bøvede udtryk på billedet ...).. Aha der står 50 fint... blitz... Flot! 

Så fang dog de rigtige banditter ! Men ja, jeg kørte for stærkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Janni-Martina-vb

Øv øv. Surt, og irriterende penge at skulle af med, men du tager det da meget godt.

Er aldrig selv blevet blitzet, og jeg har selvfølgelig også kørt en smule for stærkt en gang imellem, specielt der hvor det skifter hastighedsgrænse. Ikke noget jeg er stolt af, men sådan er det.

Anmeld

21. maj 2012

Jeamie-vb

Alle jeg har talt med siger det kunne være dem (det er så bare mig der tager deres istedet, for de er heller aldrig blevet 'fanget' ), for de lader den også køre ud, er i tvivl om hvilken zone det her er osv osv... 

aaarrrr jeg vil da sige jeg er ret trist over det, for føler mig da virkelig som verdens mest uansvarlige bilist når jeg overser / kan være i tvivl om hvad man må køre på de pågældende strækninger osv smile.. Ikke så meget pga pengene - jo de kunne da bruges på noget andet, klart klart - men mere en ærgelig følelse af at dèt kan jeg bare ikke gøre bedre det dèr !! 

Anmeld

21. maj 2012

Polyp-vb

du kan faktisk klage, hvis du påviser, at skiltningen er mangelfuld i forhold til hvor du kommer ind på strækningen

Har selv i årevis kørt på en strækning af Strandvejen lige efter Taarbæk, hvor jeg røg i sammme fælde som dig - var voldsomt i tvivl, fordi bagvedkørende altid dytter og blinker, når man 'kun' kører 50 og fordi man INDEN man kører ind i Taarbæk, hvor begrænsningen er 45, må køre 60 - og strækningne faktisk - synes de fleste jo - indbyder til 60...men 50 altså er påbudt. Først betalte jeg - go så klagede jeg  og fik medhold og pengene retur...men skiltningen er stadig mangelfuld - men det er nok fordi der knaldes rigtig mange penge i statskassen der....

Anmeld

21. maj 2012

Jeamie-vb

Jamen jeg havde også den fornemmelse - at nu skal der smides en masse i statskassen.. Skiltet kommer og dèr er bilen med blitzen... 

Tror jeg skal turen igen, for ser turen for mig og kan kun komme på det ène skilt og ellers marker og træer... Hmmm... ermm

Der er nok mange der ikke klager, for når de er fanget, så passer det jo nok. Og ofte gør det jo også, men de steder du og jeg beskriver der sidder man bare med sådan en øv-tvivl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.