Træt af mærkelige mails

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

196 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. maj 2012

jetkar-vb

Så kom der igen mail.

Du har arvet jeg ved ikke hvormange millioner efter en eller anden!!!!

Du har været med i en lodtrækning og vundet!!!!

Vi skal lige have bekræftet dine personlige oplysninger!!!!!

Hvor er det dog irriterendeangry

En dag er noget af det rigtigt og så tror jeg ikke på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2012

Janni-Martina-vb

Puha, kan udemærket forstå dig. Jeg har heldigvis ikke modtaget lignende mails i lang tid. Tror de ryger direkte i spamfilter nettet :)

Men ville være rigtig øv hvis du en dag rent faktisk havde vundet noget og slettede det pr automatik.

Anmeld

19. maj 2012

Jeamie-vb

Vi bliver også bombet af dem... Og vi har spamfilter... Vi får dem i alle vores mail bokse, inkl firma.... Har ikke tænkt over hvis vi en dag vandt, for findes der overhovedet sådan noget i omløb, hvor du reelt set KAN vinde ? I så fald bliver jeg da lidt små paranoid nu, for jeg har da slettet ALT laughing

Anmeld

19. maj 2012

Polyp-vb

Dem får jeg også - og de ryger enten automatisk i spamfilteret eller slettes uåbnede - men da jeg for to år siden fik en mail om at jeg havde vundet en rejse (som endte i spamfilteret to gange uden at jeg havde set den), sendte Rejsefeber den fra en mere personlig mailadresse - og bad mig ringe til dem...herefter fandt jeg ud af at, ja, jeg havde vundet via et spørgeskema som jeg havde udfyldt ca 1 år før efter en tur til Berlin...og så ville jeg jo gerne åbne mailen...for en gratis tur til Wien var da ok...skøn by...oki-fint hotel med ok beliggenhed og lækker morgenbuffet...so jo man kan godt vinde...men tror også at har man så reelt vundet noget uden at skulle punge ud...så gør firmaet en indsats for at komme i kontakt med en...de ved jo godt, at vi alle spammes ;-)

Anmeld

20. maj 2012

Frede-vb

De mails irritierer også mig ganske forfærdeligt. De er umulige at spærre sig ud af, da afsenderne er meget kreative - først er de fra en Sofie Hansen, så er de fra en Bente Jensen eller en Mette Nielsen.....

Det værste, man kan gøre er, at skrive tilbage og bede dem droppe deres mails, for så får de bekræftet, at der er en modtager i den anden ende, og så hører det aldrig op - på den anden side... det gør det jo nok alligevel ikkeangry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.