Dårlige vaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

140 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. maj 2012

Jeamie-vb

Har lige været på hunde-gåtur med veninden. Èn jeg ser flere gange i ugen, og derfor, undskylder jeg mig selv, har jeg den irriterende vane at færdiggøre hendes sætninger.... Tror ikke hun lægger mærke til det - men til tider tænker jeg over det og synes selv jeg er irriterende, for 'hun er sq da gammel nok til selv at snakke'.... Irriterende overmenneske der tror jeg ved hvad hun tænker - men samtalen går nu glidende uden diverse irriterende host fra hendes side, eller stilhed fordi jeg bare er for meget....

Den anden er, at ofte når folk fortæller en sørgelig historie, en dramatisk historie, noget de har problemer med etc så kan jeg altid referere fra noget fra mit eget liv, eller noget jeg har set / læst/ hørt osv.. Til tider tænker jeg 'hold nu kæft mig selv', for det er sq ikke fordi mine historier er bedre eller jeg selv kun får kulør fordi mit trumfer andre - jeg tænker simpelthen at det er synd og nu skal du høre, for du er ikke alene med den smerte / samvittighed osv osv... Men det ER da en dårlig vane smile, lad dem dog ha den historie i fred og lad dem være i det wink. Hold din kæft til du bliver spurgt !! cheerful

Har selvfølgelig et hav andre... smile

Har i nogle der irriterer jer selv ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2012

Polyp-vb

nej da....

Anmeld

18. maj 2012

Jeamie-vb

Polyp SKREV:

nej da....

Ha ha ha :). Fedt :D

Anmeld

19. maj 2012

Frede-vb

Altså, jeg har det meget med at afbryde folk. Jeg kan ikke vente på, at folk får talt ud. Jeg gør det især, når folk er lang tid om at svare på et spørgsmål, jeg har stillet dem, og som de ikke lige får svaret præcist på.

Så tager jeg mig også tit i at grine lidt for højt og for længe af noget, som åbenbart kun jeg synes er rigtigt sjovt. Mens jeg står og snakker med andre, har de andre for længst grinet af, mens jeg griner viderelaughing

Anmeld

19. maj 2012

Jeamie-vb

Frede SKREV:

Altså, jeg har det meget med at afbryde folk. Jeg kan ikke vente på, at folk får talt ud. Jeg gør det især, når folk er lang tid om at svare på et spørgsmål, jeg har stillet dem, og som de ikke lige får svaret præcist på.

Så tager jeg mig også tit i at grine lidt for højt og for længe af noget, som åbenbart kun jeg synes er rigtigt sjovt. Mens jeg står og snakker med andre, har de andre for længst grinet af, mens jeg griner viderelaughing

Ha ha ha det synes jeg da bare lyder meget sødt.. Lidt kikset, men på den søde måde.. Dèr hvor al samtale forstummer og hvor folk bare står stille og kigger på dig cheerful... Så griner de fordi du griner, og... phuuu silly

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.