Hej alle sammen 
Jeg har en nogle skønne drenge på 7 år og snart 5 år, og mit spørgsmål til jer omhandler min søn på 5 år.
Han er kommet ind i en periode, hvor han kommer op natten og siger han har drømt og efterfølgende siger han er tørstig, hvor jeg svare at det er helt okay og der sker ikke noget. Siger han må tage en mundfuld af min vand der står på bordet og derefter beder jeg ham gå på toilettet for at se om han kan tisse og derefter gå i seng igen for at sove. Han kalder så når han har været på toilet, fordi han siger han ikke selv kan tage sin dyne på og jeg derfor skal komme og hjælpe ham med dette.
Jeg vil rigtig gerne at dette her stopper ret hurtig, da jeg ikke kan holde til at stå op flere gange om natten pt. Jeg er gravid i 7 mdr og når den lille kommer, kan jeg ikke gå med ham på 5 år på toilettet eller putte dynen om ham efter toiletbesøget hver nat.
Min samlever vågner af det hver nat og kan heller ikke blive ved med at holde til det, da han kører hjemmefra kl. 03.00 om natten for at komme på jobbet - Han mener jeg belønner drengene ved at give ham noget og drikke om natten og gå med ham ned på værelset efterfølgende.
Jeg vil gerne lige sige at jeg selvfølgelig godt kan mærke på ham om han virkelig har drømt eller det bare er noget han siger....
Jeg vil rigtig gerne høre jeres mening ang. dette her.
1. Skal jeg blive ved med at stå op om natten og putte ham eller hvad skal jeg gøre?
2. skal jeg tage væsken fra ham om natten?
Håber virkelig jeg kan få nogle gode råd her, og er der nogle der har prøvet noget lignende så kom endelig med jeres erfaringer....,
Mange hilsner fra en træt mor
Anmeld