Migræne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

jetkar-vb

Så er den der igen, vågner imorges og kan mærke der er en migræne anfald på vej. Jeg tog to treo og håber at kunne holde det nede ellers står den på voltrane og sidste udvej migræne piller,undgår dem helst de har nogen mærkelig bivirkninger.
De første jeg fik blev jeg svimmel af og kunne ikke gå lige.
De næste ti min. efter jeg havde taget dem gik jeg ud som et lys og var væk i tyve min.
Dem jeg tage nu, gør at alt hvad jeg indtager får min mund til at føles som om det er en citron jeg har spist.
Hvad gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Jeamie-vb

Kan akupunktur hjælpe dig, tror du ? Nogle bruger zoneterapi, men personligt bliver jeg total panisk hvis ngen rører mine tæer.

Anmeld

15. maj 2012

Janni-Martina-vb

Jeg prøver som regel at holde det nede med panodil zap, men jeg har også fået nogle migrænepiller på recept, har heldigvis ikke haft brug for at tage dem endnu. Vil helst ikke når nu jeg har William i maven. :)

Anmeld

15. maj 2012

Polyp-vb

har stort set ikke haft migræneanfald - og de få har været meget mildere - efter at jeg har fået rette min atlasknogle. Når der er et anfald af bare hovedpine, der ikke skyldes umådeholden indtag af alkoholtonguesmører jeg NitroFX på huden - nakke/pande, og så forsvinder det med det samme

Anmeld

15. maj 2012

jetkar-vb

Tak for gode råd. Er lidt træt af at bruge piller.

Anmeld

24. maj 2012

Chopin1-vb

hvor kan man købe det produkr nitro fx?

Anmeld

24. maj 2012

Polyp-vb

online - når man er registreret som kunde hos Kyäni (producenten) via en distributør (som man ikke behøver have noget med at gøre andet end at man skal bruge vedkommendes distributør nummer)  - så vælger man selv, om man vil have en éngangsbestilling til 1 md's forbrug eller vil have rabat på en autoship så det kommer automatisk hver måned (fra det skandinaviske lager i Göteborg)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.