Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi tager begge dage fri her i huset. Manden skal dog arbejde, men hjemmefra, men søn og jeg tager til børne/veninde lege hygge, og til noget heste show med pige på næsten samme alder.
Har i fri ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Får du love at sove længe ?? .. Hvordan er det ?
Nååååå... dèr kan jeg også være med så ... Til tider endda 7.45 nu... Så vågner jeg ofte af mig selv, farer op for noget er TOTAL GALT!!! Lige nu !! Brænder huset ? Hvorfor er der så stille ? Lever de ? Lever jeg??
Plejer at hjælpe med en kop kaffe og vores uundværlige babyalarm på 'on', så jeg kan høre han trækker vejret
Jeg er på min evige barsel, så jeg er hjemme, men manden skal arbejde fredag og også i weekenden.
Vi har valgt at han tager en masse weekend arbejde da vi godt kan bruge de ekstra penge med nummer 3 på vej. Men hans weekend arbejde består kun i at han skal tage telefonen og løse et problem hvis telefonen ringer. Indtil videre har han arbejdet 8 uger og fået 1 opringning, så det betyder ikke så meget :) Men pengene er gode :P
Men vi har også arrangeret legedate sammen med naboen. :)
Jeg er tvunget til at tage en dag med omlagt tjeneste, idet min daginstitution holder lukket fredag.
Dagene skal bruges på hygge, familie og vennebesøg, afslapning, måske gøre rent ovenpå vores skabe, spise frokost med en flok dejlige quinder lørdag og ellers ikke andet!
Ja vi er alle sammen hjemme :O)
Vi tager på camping på Nordfyn og vejret ser jo godt ud så det bliver rigtig hyggeligt :O)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128