Mors dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

144 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

Janni-Martina-vb

Glædelig mors dag til alle jer mødre og kommende mødre :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Jeamie-vb

Tak i lige måde smile. Gør i noget ud af dagen ?

Anmeld

13. maj 2012

Janni-Martina-vb

Nej ikke andet end vi normalt giver et eller andet til mødrene. Jeg fik bolcher og chokolade af mine drenge i dag, Oliver elskede det og jeg fik også kys og kram af ham...dejligt!!

Min storebror og jeg startede på en ny tradition sidste år, hvor vi i stedet for at give en blomst eller buket, så invitere vi vores mor ud på en dejlig frokost kun hende og så os 2. Hun nød det rigtig meget, det er ikke så tit (nærmere aldrig) at det kun er os og min mor. Normalt har jeg jo børnene med eller partner. Så vi får snakket meget mere sammen om alt muligt.

Hvad med jer?

Anmeld

13. maj 2012

Jeamie-vb

Jeg har fået en masse kys og blomster af sønnen smile.. Han er skide stolt, og det er så dejligt for man kan mærke det kommer fra deres hjerte.

Har inviteret min mor ud til frokost og masser af chokolade hjerter smile.. Hendes to sønner tror jeg dog ikke har skænket det en tanke smile. Min mor er her ude næsten hver weekend så det i sig selv er ikke så specielt, men denne års mors dag er lidt speciel alligevel da hun sidste år lige var vågnet af koma. Hun fik der en masse blomster og i hendes dagbog skrev jeg at til næste år ved samme tid var hun nået så langt at vi kunne sidde i hendes have, imens hun fik en masse kærlighed og gaver smile. Det holdt ikke helt med hendes egen have dog smile... Så jeg går sq og små piver lidt i dag - når ingen ser det wink

Anmeld

13. maj 2012

Webredaktøren-vb

Min søde datter serverede morgenmad på sengen smile

En skive toast med syltetøj og en kop te...  wink

Hun var så stolt, og jeg glæder mig over, at hun havde lyst til at gøre noget særligt.

Min egen mor får blomster hvert år.

Anmeld

13. maj 2012

Janni-Martina-vb

Som i også skriver så er det bedste ved mors dag at se hvor stolte ungerne er ved at give eller gøre noget for deres mor. Så er det ligemeget om man får et kram eller en bil. Det er deres glæde ved at give, udstrålingen i deres øjne som bare gør denne dag helt speciel.

Ihh elsker altså bare mine dejlige børn :)

Anmeld

13. maj 2012

jetkar-vb

Det er bare så dejligt når ens børn giver noget de selv har lavet, eller valgt med omhu.

Jeg fik et hjerte af min pige og et kyskram, hun var så stolt over hun selv havde husket morsdag.

Min dreng gav mig et kyskram, da storesøster havde hvisket til ham, det er morsdag.

Min mor fik en bluse af mine to søstre og mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.