Rigtig træls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

156 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

jetkar-vb

Vores kommune fyrer, som så mange andre lærere, p.g.a. besparelser. På mine børns skole skal der fyres 1,5 lærer.

Har lige hørt at den ene af lærerne er min datters (hun går i 2kl) klasselærer. Virkelig træls hun er  en rigtig faglig dygtig lærer og en god underviser, hun får alle med. Hun vil hellere indkalde til et forældremøde for meget end et for lidt (vi har dog kun været til 2), mener vi skal løse problemerne inden de bliver for store.

Og jeg ved min datter og resten af klassen bliver dybt ulykkelige når de får det at vide. Min datter ved godt at der 2 lærer der skal fyres, hun sagde til mig 'hvis det bliver min lærer vil jeg ringe til kommune og skælde dem ud, for det kan man ikke være bekendt'.

ØV ØV

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Janni-Martina-vb

jetkar SKREV:

Vores kommune fyrer, som så mange andre lærere, p.g.a. besparelser. På mine børns skole skal der fyres 1,5 lærer.

Har lige hørt at den ene af lærerne er min datters (hun går i 2kl) klasselærer. Virkelig træls hun er  en rigtig faglig dygtig lærer og en god underviser, hun får alle med. Hun vil hellere indkalde til et forældremøde for meget end et for lidt (vi har dog kun været til 2), mener vi skal løse problemerne inden de bliver for store.

Og jeg ved min datter og resten af klassen bliver dybt ulykkelige når de får det at vide. Min datter ved godt at der 2 lærer der skal fyres, hun sagde til mig 'hvis det bliver min lærer vil jeg ringe til kommune og skælde dem ud, for det kan man ikke være bekendt'.

ØV ØV

I vores kommune er det pædagoger, ved at der alene i vores område skal fyres 3 dagplejere, og indenfor de næste par år er det også fra institutionerne da børnetallet er faldende.

Ja det er rigtig træls! Uanset om det er pga besparelser eller for få børn. De er jo alle mennesker der elsker at arbejde med børn som er det vigtigste i vores samfund, og det fremtiden bygger på.

Anmeld

22. maj 2012

jetkar-vb

Min datter Amalie fik at vide i går at det var hendes lærer, der skule fyres. Det tog ikke særlig pænt hun skiftevis græd og rasede af dem, der havde taget en så dum beslutning. Æv

Men i dag fik de heldigvis at vide hvem de så skal have, deres matematiklærer ham er de meget glade for. Så det hjalp på humøret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.