Førstehjælps kursus om børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Kors134-vb

Hej Alle.

Jeg har lige meldt mig til et førsthjælps kursus til børn. Altså hvor man lærer at hjælpe vores børn og redde liv. Det er vildt billigt, 350kr, og der er stadig ledige pladser. Det er tirsdag d. 15 maj og varer 4 timer og jeg har fået af vide at de er vildt dygtige og gode til at lære fra sig. Man afprøver det man lærer, så det er ikke kun 'højt-læsning'!

Jeg mener at alle forældre burde lære førstehjælp til børn. Tænk hvis du/vi en dag pludselig står med et bevidsløst barn i armene og ikke kan hjælpe. Vil du kunne tilgive dig selv??

Se mere her: http://kursus-i-førstehjælp.dk 

Måske ses vi... Rigtig god fornøjelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

jetkar-vb

Hej det har du ret i. Jeg arbejdede engang i en børnehave, hvor vi fik tilbudt at komme på et førstehjælpekursus. Har heldigvis aldrig brugt det, men det kan anbefales.

Anmeld

10. maj 2012

Polyp-vb

har fået det helt store to-dages kursus på arbejdet, inkl hvad man skal gøre anderledes, hvis det er børn  - både med hjertestarter, hjertemassage, mund-til-mund etc, selv om der ingen børn er ansat eller passes (ingeniørerne opfører sig ofte som små børn...men størrelsesmæssigt er det jo en anden sag laughing) i arbejdstiden - så selv gode gamle AP Møller kan finde ud af det. 

Jeg mener egentlig det burde være en borgerpligt for alle. der ønsker at have stemmeret....og ikke kun for dem, der gerne vil have kørekort (og så vidt jeg ved...og ret mig hvis jeg tager fejl...) så lærer kommende bilister IKKE at redde børn

Anmeld

11. maj 2012

Janni-Martina-vb

Jeg tog mit kørekort for et par år siden, og det er kun trafikrelateret førstehjælp man lærer, men det var både mht voksen og børn.

Det er dog ikke nok fyldestgørende hvis du spørger mig. Da det kun er trafikrelateret.

Jeg har fået abonnement hos falck, og der er inkluderet førstehjælpskursus vedr. børn.

Jeg har stået med et bevidstløs barn i armene og i mit tilfælde reagerede moderinstinktet præcis som det skulle. Og det var uden noget førstehjælps kursus.

Jeg mener at man med sin sunde fornuft kan klare de fleste situationer, men til for eksempel hjertemassage mener jeg det er vigtigt at tage et førstehjælpskursus, og at få det opfrisket en gang imellem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.