Jeg er nu i slutningen af min barsel med Alexander, og skal til at 'gå på barsel' med William. Ender med at gå direkte fra den ene til den anden.
Alexander er startet i vuggestue, så jeg har jo en dejlig masse tid lige i øjeblikket.
Det tror jeg nu også er godt, for jeg kan mærke at jeg meget gerne vil bygge rede... Selvom reden egentlig blev færdigbygget inden Alexander kom til verden. Men jeg finder hele tiden på nye ting.
Nu har jeg gang i et par forskellige projekter.
- maler babystol i en fin lyseblå farve.
-er i gang med forberedelserne på at Oliver skal skifte værelse, så der skal males og flyttes møbler, og sorteres i legetøj.
- Alexander skal også skifte værelse, her skal der dog kun sorteres legetøj og flyttes møbler.
-Skal gøre Williams værelse klar.
Derudover går jeg helt amok med alle de daglige pligter, som oprydning, rengøring osv. Mht madlavning vil jeg hele tiden prøve nye ting, og det samme angår bagning. Jeg bager som en sindsyg, og det nyder min mands arbejde godt af.
Jeg kan bare ikke finde ro til at sidde og slappe af og læse en god bog eller lign.
Er der andre der har det ligesom mig, eller har haft?
Jeg synes det er hyggeligt at nusse omkring som jeg gør, men må tvinge mig selv til også at slappe af nogle aftener da jeg for et par dage siden fik rigtig stride plukveer. Blev lidt urolig da de var temmelig stærke, men lagde mig på sofaen og lod mine projekter flyde...var ikke helt tilfreds. Men baby kommer selvfølgelig først. :)