Stor Bededags ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

235 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. maj 2012

Jeamie-vb

Hvad skal i bruge dagen på ?

Fik i spist varme hveder ?

Hèr tror jeg den går med hunde hygge ved vandet, dag i slowmotion og evt baby-sikre et el hegn.

Vi nåede ikke hvederne i går. Pludselig var kl 21 og vi sad og hang i sfoen cheerful.

Manden skal nok i værkstedet og lave lidt bil. Men det er ikke det store vi skal. Sommetider savner jeg det der lille bitte sommerhus vi havde som barn smile. Jeg må eje et sådan en gang smile

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

Polyp-vb

vi havde ikke tid til hveder i går...så dem har jeg bagt i dag...og de var bare gode - knægten er afleveret hos bedsteforældre til søndag aften..og jeg skal læse lektier og bare slappe af samt spise med en veninde i morgen...det kunne udvikle sig til bytur - da kæresten også ahr en aftale ude i morgen aften

Anmeld

4. maj 2012

Signe1704-vb

Vi fik brugt dagen i haven - nu er der også fint. Fik klippet hæk, slået græs, beskåret en efeu kraftigt og plantet jordbær. Så var vi en tur nede at købe fredagsslik og så hjem og sove til middag. Og til aften har den stået på disney sjov og slik (jeg syede bamsedyner og hovedpuder imens). Nu er børnene puttet og vi slapper af på sofaen wink

Så en dejlig dag hvor vi fik nået en masse....

Anmeld

4. maj 2012

jetkar-vb

Jo vi nåede at få varme hveder, og risalamande, det var den yngeste tur til at bestemme aftenskaffe.

Men i dag tog vi i legoland, vi havde fået 2 fribiletter til børnene og de har aldrig været der, skøn tur, det er mange år siden jeg har kørt så meget i rutsjebane. Polarrutsjebanen kan anbefales. Vi var i legoland i 7 timer.

Hunden havde så spiste resten af hvederne da vi kom hjem.

Anmeld

7. maj 2012

Heidi Nielsen-vb

For os startede campingsæsonen i bededagsferien......Så vi tog på camping på nordfyn.....

En lækker campingplads lige ned til vandet og med to store legepladser som ungerne boltrede sig på.

Vi fik varme hveder om aftnen sammen med et glas Verdi med hyldeblomst......

Vi tog dog hjem lørdag aften da de lovede frost natten til søndag og det synes vi var lidt for koldt for ungerne........

Vi skal også tilbringe de næste 5 weekender på campingpladsen på nordfyn, hvis vejret ellers tillader det........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.