ja, sådan føler jeg det lige nu. jeg har haft planlagt at mine to gode veninder skulle komme herned på weekendbesøg i næste weekend, siden jeg var i københavn og besøge dem i midten af juli. i sidste uge smsede jeg til dem, at det vist desværre faldt sammen med inseminationen denne måned, så de ville nok blive sendt på nogle lange ture i skoven, hvortil de begge svarede, at nu skulle jeg sige til, hvis det var for meget for mig. jeg
vidste de havde købt orange billetter og derfor ikke kan få deres penge retur, så jeg kunne ikke lide at aflyse. og nåhja, jeg havde glædet mig pisse meget! men det går simpelthen ikke, at have besøg i 3 dage gokgokgok oveni ens ægløsning og inseminering. for det første kommer jeg til at være røvkedelig at være sammen med, fordi jeg ikke springer rundt og jo heller ikke kan drikke lidt eller noget som helst. og så ved jeg jo godt, at jeg kommer til at blive stresset over, at vi ikke kan knalde når nu vi
ved der er chance for gevinst. såe....
de har spildt en hel masse penge på mig og jeg har det simpelthen af helvedes til med det.

men de er verdens bedste veninder og hvis de er sure over det, så skjuler de det rigtig godt. det eneste de sagde var "jeg vil hellere have du aflyser end du går ned med stress" og "jaja, du skylder bare en middag"
Anmeld