verdens mest lortede veninde = mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. september 2009

oo

ja, sådan føler jeg det lige nu. jeg har haft planlagt at mine to gode veninder skulle komme herned på weekendbesøg i næste weekend, siden jeg var i københavn og besøge dem i midten af juli. i sidste uge smsede jeg til dem, at det vist desværre faldt sammen med inseminationen denne måned, så de ville nok blive sendt på nogle lange ture i skoven, hvortil de begge svarede, at nu skulle jeg sige til, hvis det var for meget for mig. jeg vidste de havde købt orange billetter og derfor ikke kan få deres penge retur, så jeg kunne ikke lide at aflyse. og nåhja, jeg havde glædet mig pisse meget! men det går simpelthen ikke, at have besøg i 3 dage gokgokgok oveni ens ægløsning og inseminering. for det første kommer jeg til at være røvkedelig at være sammen med, fordi jeg ikke springer rundt og jo heller ikke kan drikke lidt eller noget som helst. og så ved jeg jo godt, at jeg kommer til at blive stresset over, at vi ikke kan knalde når nu vi ved der er chance for gevinst. såe....
de har spildt en hel masse penge på mig og jeg har det simpelthen af helvedes til med det.

men de er verdens bedste veninder og hvis de er sure over det, så skjuler de det rigtig godt. det eneste de sagde var "jeg vil hellere have du aflyser end du går ned med stress" og "jaja, du skylder bare en middag"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Vinker

Åååh..... det lyder som nogle super veninder du har dig! Men ja kan fuldt ud forstå at du blev nødt til at aflyse jeres komsammen. Skide ærgeligt, men synes helt ærligt at du har en fair grund. Flot at dine veninder forstår dig og ja de er nok skuffet, men det at de skjuler det for dig beviser blot at de skam ser det fra din side og derfor accepterer at du ikke har overskudet og at det er vigtigt at dig og Søren får knaldet igennem

Men JA gu fanden skylder du dine kære veninder et brag af en middag

Anmeld

8. september 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

ja, sådan føler jeg det lige nu. jeg har haft planlagt at mine to gode veninder skulle komme herned på weekendbesøg i næste weekend, siden jeg var i københavn og besøge dem i midten af juli. i sidste uge smsede jeg til dem, at det vist desværre faldt sammen med inseminationen denne måned, så de ville nok blive sendt på nogle lange ture i skoven, hvortil de begge svarede, at nu skulle jeg sige til, hvis det var for meget for mig. jeg vidste de havde købt orange billetter og derfor ikke kan få deres penge retur, så jeg kunne ikke lide at aflyse. og nåhja, jeg havde glædet mig pisse meget! men det går simpelthen ikke, at have besøg i 3 dage gokgokgok oveni ens ægløsning og inseminering. for det første kommer jeg til at være røvkedelig at være sammen med, fordi jeg ikke springer rundt og jo heller ikke kan drikke lidt eller noget som helst. og så ved jeg jo godt, at jeg kommer til at blive stresset over, at vi ikke kan knalde når nu vi ved der er chance for gevinst. såe....
de har spildt en hel masse penge på mig og jeg har det simpelthen af helvedes til med det.

men de er verdens bedste veninder og hvis de er sure over det, så skjuler de det rigtig godt. det eneste de sagde var "jeg vil hellere have du aflyser end du går ned med stress" og "jaja, du skylder bare en middag"

Nej DU ER IKKE DÅRLIG VENINDE!!!!!!

Og selvf. skal Søren og dig knalde jer helt gule og  blå *FNIS*

Så vi ser altså ikke dig herinde i weekenden

Og en god middag kan rette op på mange ting

Anmeld

8. september 2009

TbCp

NEJ!
Du er ikke en lorte veninde!
Dine veninder forstår da helt sikkert godt hele situationen, og så må du lave den middag til dem .... så er den prut da slået!

Og se i så at få skudt noget fyrværkeri af derhjemme

Anmeld

8. september 2009

oo

hvor er I søde og ja, jeg laver jo hamrende god mad , så selvfølgelig får de en brag af en middag når jeg er klar igen.

Anmeld

8. september 2009

Pige2009

Det lyder til, du har nogle super gode veninder, og det vigtigste er da bare, at weekenden forløber uden stress og jag, så I snart kan så et lille frø i
maven Du må lave en overdådig dinner med alle deres livretter til dem næste gang I ses.

Stort held og lykke herfra.

Kram Linda

Anmeld

8. september 2009

NaFe

Syntes slet ikke du er en dårlig veninde....bare det a du føler dårligt over det, viser a du er en god veninde. Men lige nu må du jo tænke på dig selv, og hvordan du har det bedst, og vis det alene lige de dage, jamen så det sådan det må være....Og dejligt dine veninder kan forstå dit behov, og mon ikke også du tilgivet når der kommer en bebs til verden en dag....det jeg sikker på..smiler... Ihh håber altså bare på det bedste for jer.....

masser positive tanker herfra... Knuz

Anmeld

8. september 2009

Dictes mor

Først og fremmest, så er du ikke nogen dårlig veninde, du bekymre dig jo om det hele og dem, ellers ville du jo ikke have det skidt over det og skrive indlægget. Så der er beviset, du er ikke en dårlig veninde.

Jeg kan nu sagtens forstå dig, hvis jeg stod i din situation, så ville jeg heller ikke have lyst til besøg. Når man skal igang med alt det, så har man behov for fred og ro omkring sig.

Det er dog også forbistret at det lige skal løbe sammen de to ting. Det er da for surt.
Jeg er sikker på, at de ikke bliver sure, de ved jo hvorfor, og at du ikke aflyser på grund af et eller andet ligegyldigt. Det her gælder dit barn, så det er jeg sikker på, at de kan forstå.

Anmeld

8. september 2009

oo

åuhrrrr...det er bare den følelse af at man er en stor lort. men søren sagde lige, at han syntes vi skal sige til dem, at når vi finder en ny dato for besøg, så betaler vi deres billet herned, så de ikke skal punge ud igen. det syntes jeg faktisk var en meget god ide, for halvdelen af skuffelsen for os allesammen er jo trods alt også, at vi ikke får den weekend sammen som vi havde glædet os til.

Anmeld

9. september 2009

Dictes mor

Det, synes jeg, er en rigtig god ide Søren kom med! Og jeg håber, at I kan finde en weekend hurtigt, for det lyder bare rigtig hyggeligt!
Du skal ikke være ked af det, I får jeres weekend sammen allesammen, og det bliver bare rigtig hyggeligt, det er jeg sikker på. Og jeg tror, at dine veninder har fuld forståelse for det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.