Ny på siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. april 2012

jetkar-vb

Hej alle

Jeg er ny på siden. Jeg er 41 år mor til Amalie på 9 og Max på 7 (der er 20 mdr. mellem dem).

Jeg bor i Jylland og har været gift i 14. Jeg glæder mig til at få og dele meninger/erfaringer med jer.

Hilsen Jette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2012

Meesalith-vb

Velkommen til :-) jeg er 24 og mor til Christian på snart 3 og (måske) Marie i maven. Jeg bor ved Viborg med min mand. Vi har været gift i 4 år til august. Jeg håber du vil føle dig velkommen her, og at du vil nyde at være her :-)

Anmeld

28. april 2012

Jeamie-vb

Hej Jette.

Velkommen til smile. Jeg er 38, og er mor til èn dreng på 3,5 år. Gift med mand på 42. Teenage bror på 17 boende.

Bor ved Odense.

Glæder mig til at se dig her inde smile

Anmeld

29. april 2012

milleren-vb

Hej og velkommen:)

Jeg er 32 og mor til Amalie på 2 og har en lille Alexander på vej til september:)

Jeg er ihvertfald rigtig glad for dette forum.

Her er så mange søde mennesker og kan altid finde relavante svar eller debatter angående de ting jeg interesserer mig for,bekymrer mig om,glæder mig til osv.

Hav en rigtig dejlig dag alle sammen

Anmeld

29. april 2012

Janni-Martina-vb

Hej og velkommen til.

Jeg er lige fyldt 30 og har Oliver på 6 år, Alexander på 11 mdr og baby William i maven som kommer til august.

Jeg er ikke gift, men bor sammen med min forlovede som er fra England. Vi bor i Køge

Håber du bliver glad for at være herinde, elsker at have dette forum hvor man kan spørge om alverdens ting og få en masse feedback, og selv dele ud af egne erfaringer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.