Vi er inviteret til pige-fødselsdag ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. april 2012

Jeamie-vb

Hele stuen er inviteret til èn af de 'store pigers' fødselsdag. Der kommer nogle stykker af 'de små' som min søn så hører under, så vi tager selvfølgelig også med. Men hvad pokker giver man i gave ? Hvad rører sig på en pige der fylder 5 ? - og hvor ligger et sådan gavebeløb i kr ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Hobitten-vb

Min datter er lige blevet 5 år, og vi valgte at invitere hele stuen hjem, hvilket blev en stor succes. Det var bare så hyggeligt smiley

Jeg ved ikke hvad gave-beløb vil ligge i, men jeg håbede meget at folk valgte at lægge niveauet lavt. Vi inviterede ikke for gavernes skyld, men fordi hun så gerne vil invitere til fødselsdag.

Hun går meget op i little petshop og polly pocket. Begge dele kan fåes til meget rimelige priser. Ellers tror jeg ting til kreativitet vil hitte.

Fx perler, vandfarver, malebog, gadekridt.

Det kunne også være en pakke balloner eller sæbebobler. Ting til håret. Elastikker, spænder, hårbøjler.

Håber lidt kunne bruges ;)

KH Luskemor

Anmeld

24. april 2012

Titte-vb

Hvidnet holdes under private former uden personalet i bhv er det fint med en lille gave til max 30 kr men er det med bhv de skal afsted skal der ikke gaver til !
Så laver bhv måske en flot tegning eller noget fra alle børnene

Anmeld

24. april 2012

Hobitten-vb

Vi holdt det under private former smiley

Anmeld

24. april 2012

Jeamie-vb

Det her er også privat smile.. Og tænker også det er et lavt beløb, så Luskemor, tusind tak, det er virkelig gode brugbare ideer, og noget har jeg endda i butikken. Hæ hæ... Men jeg har virkelig ikke en fis forstand på 5 årige piger og deres behov. Jeg er omringet af drenge, og der er et rødt viskestykke som kappe brugbart smile

Anmeld

24. april 2012

Jeamie-vb

Må google Polly Pcket. Aner ikke hvad det er laughing. Little petshop kører som reklame på tv, så den er observeret tongue

Anmeld

24. april 2012

Hobitten-vb

Polly pocket er sådan nogen dukker med tøj der kan tages af og på. De er ikke ret store. Kan købes i dagligvarebutikker, men også hos br og andre legekæder

Jeg har to piger og en dreng, så jeg bliver opdateret lidt på begge dele ;)

Anmeld

25. april 2012

Meesalith-vb

Hvad med de der malebøger, hvor de selv kan designe tøj? Eller glitterkuglepenne?

Anmeld

25. april 2012

Jeamie-vb

Meesalith SKREV:

Hvad med de der malebøger, hvor de selv kan designe tøj? Eller glitterkuglepenne?

Er det også fra legetøjsbutikker ?.. Glitterkuglepenne har de vidst mange steder...

Anmeld

25. april 2012

Cilottemor-vb

Hej

Hvis du ikke har fået købt gave endnu, hedder malebøgerne TOP MODELS, kan fåes i mange forskellige temaer også med dyr. Mine piger synes det er et hit, da man skal bruge fantasien på egne designssmile Tror man kan købe et lille udvalg i Bilka, større udvalg BR, boghandlere m.m. Ellers kunne en lille dagbog, eller 'skoleting' måske være et hit, mange gange kan man sagtens finde et stk. tøj eller noget tilhørende i H&M til en 50 èr.....

God fornøgelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.